Doodle 2 __ Artwork

Assalamualaikum wbt.....


dok saja kat rumah, so x tau nak buat pa, habes masa dengan lukis bodo2 ja la.. hehe faham dak??
loghat kedah!  aku nak kongsi ngan korang doodle aku lukis sendiri n masukkan dalam photoshop untuk warna, bg comeyy sikittt........


tengok larh!






tapi tak sehebat otai2 doodle...


p/s: tinggalkan komen korang untuk aku perbaiki lagi doodle yang bakal dilukis....

kbaii


6 comments:

  1. cantik jugak ni.. buat pkai ape ni, photoshop ke? :D

    ReplyDelete
  2. tengss,, ya photoshop.. :) biasa jaa..

    ReplyDelete
  3. alaaa comelnyaaa.... blushing lg... keep on ye..nty mai tgk lg :)

    ReplyDelete
  4. hehe,, tengss... dtg2 la slalu ^_^

    ReplyDelete
  5. Jom Join -> http://mizzsninie.blogspot.com/2012/04/contest-hebat-happy-13th-birthday-ninie.html

    ReplyDelete

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-