Doodle Quote 2 -- Mak Ayah









No love is greater than mom's love
No care is greater than dad's care


 

p/s: sayang mak ayah... muah! (gedikss) haha.....saja nak tulis...even aku tau diorang bukan baca pown blog aku ni... hehe





24 comments:

  1. hiii bw sini... do follow me ye
    http://myaleo.blogspot.com/2012/10/aksi-sebulan-kami.html

    ReplyDelete
  2. tak pe walau mak ayah tak baca blog ni dorang tau anak dorang sayang kan mereka ^_^

    ReplyDelete
  3. Sayang mak n abah nur juga.. :)
    Comellah..!

    ReplyDelete
  4. comelnya ;D
    xpa mak ayh tak baca..ciksu baca ;D

    salam maal hijrah dik :D

    ReplyDelete
  5. sweet plak rs...
    nyue pon syg familyyy nyue..

    ReplyDelete
  6. cantik...suka ayat di atas...

    zahir kan kasih sayang pade mak ayah kan.huhu

    ReplyDelete
  7. tak pe mak ayah tak bace..nanti akak sampaikan..hehhehe

    ReplyDelete
  8. tanpa mak dan ayah tidak kita di sini! comel doodle mcm tuan yg buat jugak.. hihi

    ReplyDelete
  9. comelnya doodle.lukiskan utk solehah boleh?

    ReplyDelete
  10. sayang mama n abah jugkkkk..syng sepenuh hati..

    ReplyDelete

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-