BIHUN SUP RINGKAS BERSAMA SAMBAL KICAP

Hai.

Bihun Sup Ringkas bersama Sambal Kicap | petang tadi lapar sangat. sampaikan teringin nak makan bihun sup dengan sambal kicap. padahal bahan2 untuk buat bihun sup bukan nya ada pun! haha. nama ja bihun sup tapi memang tak serupa bihun sup. hehe. bedal ja buat. janji boleh makan sampai malam. aku memang suka makan ulang2. 


ringkas seringkas ringkasnya kan! haha. bila dah pedas, kita buat milo ais tabur. hehe


bab habeskan milo serahkan kat aku.. 


4 comments:

  1. fuh, semangat betul minum milo tabur!

    ReplyDelete
  2. janji perut kenyang..eh tu bukan milo tabur tu..tu milo melimpah ruah..hihi

    ReplyDelete
  3. lahaiii knapa sdp sgt bihun dgn sambal kicapp tuuu.. tergoda dah nafsuu

    ReplyDelete

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-