MELAYANG DUIT BUAT BUKU MERAH ! - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Thursday, February 12, 2015

MELAYANG DUIT BUAT BUKU MERAH !

Hai readers.


Melayang Duit Buat Buku Merah | memang mahal sekarang ni nak buat passport. dulu murah saja. tapi limit tahun nya tu cepat habes la. sekarang ni RM200 untuk 5 tahun. memang la berbaloi bagi yang selalu travel. tapi macam aku ni. setahun sekali pun payah. haha. dapat pergi ni pun sebab trip kelas. InshaAllah bulan 4 ni akan ke Bali. 

Lepas ni kena la kumpul duit banyak2 sikit. travel selagi passport belum habes limit. haha. sayang tu.. 200. haa, satu lagi, nak cakap pasal proses buat passport ni, cepat la jugak. sejam ja dorang ambil masa siapkan passport. aku buat kat utc. sebab ada jugak kawan2 cakap yang tempat dorang ambil masa 2 hari la, dua jam la. 


selfie dulu dengan buku merah saya. hehe. maklum la. cewey sat! orang lain dah lama ada passport, kita baru nak buat. hehe. okay bai!

tq for reading :)


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2010 Busyra Takiyudin All Right Reserved