Thursday, March 12, 2015

HABESKAN VOUCHER RM250!!

Hai.

Habeskan Voucher RM250!! | dapat voucher terus nak habeskan. ni lah aku. memang tak boleh simpan dulu. pergi plaza alam central beli ink printer. dah lama aku biarkan ink aku tu kering macam tu ja. haha. malas nak beli. al maklum la. duit pun tengah kering sekarang ni. so bila dah dapat voucher rm250, lepas dah selesai beli ink, kaki ni gedik sangat nak masuk mph bookstore, memang habes jugak la rm50. beli 3 buku puisi ni. memang dah lama aku cari. cuma kat popular tak ada buku macam ni. 


puisi dalam buku ni ada yang 2 or 3 baris ja. tapi ayat dia tu mendalam sangat. menusuk kalbu! aku bukannya peminat novel. beza ya novel dengan puisi. hehe


salah satu karya fazleena. 


kuat hanya satu kata. 
tapi percayalah. 
aku akan kuat bila kau ada. - busyratakiyudin

haha. nak sangat tulis puisi. tapi tak pandai nak berkata2. hehe
ok bai!


Share

Related Post

HABESKAN VOUCHER RM250!!
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Keep in touch! Subscribe with your email to get the updates to your email inbox.

8 Readers ♥

Tulis Readers ♥
avatar
March 12, 2015 at 9:37 AM

alahaiii.... kan best kalau dapat baucer lagi.. hehe

Reply
avatar
March 12, 2015 at 4:55 PM

Untunglah dapat guna voucer beli buku lain. Sobs

Reply
avatar
March 13, 2015 at 6:39 AM

tahun ni tak dapat baucer buku sebab bukan pelajar lagi dahh --'
kalau saya dapat baucer buku tu sehari jee boleh habis hahaha

Reply
avatar
March 16, 2015 at 5:25 PM

amboii heavennya dapat baucar buku! kalau ida dapat ni mahu beli buku resepiii kahkahkah

Reply
avatar
April 25, 2015 at 1:17 PM

haha mmg puas hati lettew dapat claim dgn novel novel smua tu..

Reply
avatar
May 13, 2015 at 7:13 AM

kite masa belajar dulu pun banyak habiskan voucher dengan beli novel. tapi sampai sekrang tak habis baca lagi. haha :P

Reply