SATU SATUNYA KAD RAYA YANG DAPAT TAHUN NI..

Hai..

makan lemang, ketupat, kuih raya dah puas? ke tak puas lagi.. still dok tambah berat badan. hehe. takpa2, makan tu buat kita hepy. so makan banyak2. pedulikan apa orang kata. raya tahun ni, dapat satu kad raya saja. sobs2. yela aku sejak dua menjak ni jarang update entri. so nak singgah blog orang lain pun jarang sekali. mintak maaf pada semua ye.



terima kaseh sangat pada akak fiza. 


2 comments:

  1. Salam perkenalan..selamat hari raya..jemput singgah http://suemrsatiewan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Sama²..Sorry Busyra lama tak jengah sini..baru perasan entry ni. Terima kasih ye :)

    ReplyDelete

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-