CINTA DIRGAHAYU MEMANG BUAT AKU ULANG BERATUS KALI

lagu ni memang buatkan aku ulang banyak kali. setiap kali buka laptop. hehe. aku memang macam ni, kalau lagu baru then syahdu2 macam ni. memang akan dengar berkali-kali. lagipun lagu ni lain dari yang lain. lirik dia, muzik dia. lain lah! best. lagu ni ost untuk cerita Lara Aishah di astro prima. memang tak miss la aku tengok cerita ni. 


Lirik Lagu Dirgahayu - Faizal Tahir ft. Siti Nurhaliza

Adakah ini kali yang pertama
Adakah ini kali yang terakhir
Mungkin waktu tak mengizinkan kita
Mungkin jalan ceritanya berbeza
Ouhhh huwooo
Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami
Namun cinta tak akan mati

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku

Andai takdir kita bertemu lagi
(Ku berdoa selalu)
Masihkah akan kau kenang kembali
(Takkan pernahku lepas)
Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami
Namun cinta tak akan mati

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku

Tidak pernahku bersoalkan takdirNya
Dan ku percaya cintakan mengatasi
Semuanya

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku
Cinta dirgahayu
Dirgahayu
Cinta dirgahayu

*sangat mendalam lirik ni. hayati la sensorang dalam bilik. hehe. bai!

2 comments:

  1. Sally tak pernah tgk lagi cerita ni...so, tak perasan pun OST ni sbnrnya...huhuhu...nnt nak cikidaut kalau ada MV kat YouTube

    ReplyDelete
  2. Pnah dgr lagu niih , tp dkt hujung hujung jeee ...

    ReplyDelete

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-