Minyak Tenang Anakanda dari Ning Salmah

Assalamualaikum semua..


pada entri kali ni aku share dengan korang satu jenis minyak! minyak yang sangat sesuai untuk bayi kembung perut dan bayi meragam sepanjang malam. mak ayah pasti risau kan kalau bayi dorang tetiba tengah malam nangis sebab kembung perut dan tak selesa untuk lelapkan mata. haaa ni la masanya nak beli Minyak Tenang Anakanda ni.. minyak ni sangat2 bagus tau untuk bayi. mungkin yang baca entri aku ni salah seorang ibu atau ayah yang ada bayi dan ada masalah macam ni.. boleh la teruskan membaca entri aku ni ye.. hehe. sebab aku nak yakinkan korang lagi betapa hebatnya minyak ni. banyak kelebihan dan khasiatnya.. 



Minyak Tenang Anakanda dirumus khas dengan pati herba tradisional yang telah digunakan selama 5 generasi. Campuran bahan ini disediakan khusus untuk kegunaan bayi baru lahir, sehinggalah kanak-kanak yang sudah besar. untuk pengetahuan korang Minyak Tenang Anakanda ni bukan saja khusus untuk bayi tau! semua ahli keluarga boleh guna, ibu mengandung pun boleh! bagus betul kan minyak ni! tapi apa ramuan yang ada dalam minyak ni? meh sini aku nak story pasal herba2 semulajadi yang ada dalam minyak Tenang Anakanda!


Herba2 semulajadi yang digunakan adalah:

Minyak Kayu Putih – Eucalyptus Oil
Membantu dengan kahak dan selsema dan mempunyai ciri-ciri antiseptik

Minyak Buah Pala – Nutmeg Oil
Melancarkan pencernaan dan mengurangkan angin/kembung

Minyak Cengkih – Clove Oil
Membantu sirkulasi darah dan masalah kulit

Minyak Daun Pudina – Peppermint Oil
Mempunyai bau yang menenangkan dan mempunyai ciri-ciri antibakterial. bagus untuk angin dan kembung.

semua gabungan herba2 ni mampu menyembuhkan bayi yang kembung perut, batuk, selsema, dan masalah kahak!. 

korang dah tau kan sedikit sebanyak tentang minyak Tenang Anakanda? so, jom aku nak bawak korang selami dalam2 testimoni pengguna! hehe. meh sini tengok!


Testimoni 1



Testimoni 2



Testimoni 3



Testimoni 4



dah selesai membaca testimoni pengguna? okay sekarang ni jom beralih pada kenapa Minyak Tenang Anakanda wajib menjadi minyak pilihan korang? kerana ada perbezaan antara minyak bayi yang lain. Perbezaannya ialah:

1. Minyak Tenang Anakanda tidak panas serta sesuai untuk kulit bayi dan kanak-kanak

2. Minyak Tenang Anakanda mudah meresap bila disapu berbanding minyak telon yang lain

3. Sesuai untuk semua jenis kulit bayi dan kanak-kanak . Boleh juga disapu kpd bayi jika terkena gigitan nyamuk dan serangga 

4. Minyak Tenang Anakanda ini hanya mengandungi bahan-bahan herba tropika yang suci serta tiada unsur alkohol

5. Harganya juga mampu milik dan dibotolkan dalam kuantiti 100 ml, boleh bertahan 2-3 bulan



jadi apa tunggu lagi? manjakan bayi dengan Minyak Tenang Anakanda.. tak perlu nak fikir lagi! terus beli! hehe.. sebab murah dan ianya berkesan! 


bagi sesiapa yang berminat nak beli boleh ke detail yang aku bagi di bawah ni ye:

FacebookNing Salmah
Phone number : 012-699 2604

Post a Comment

7 Comments

  1. menarik ni, nnti bole inform org ruma =)

    ReplyDelete
  2. Serius baru kali pertama tau pasal wujudnya minyak ni...lepas ni boleh la ganti minyak Yuu Yee

    ReplyDelete
  3. macam bagus je minyak ni..nanti bolehla cuba

    ReplyDelete
  4. baguslah minyak ni
    boleh try nti

    ReplyDelete
  5. Erkk x oenah dgr pasal Minyak ni.. Bru tahu..

    ReplyDelete