Salam Ramadan dan Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam

Friday, May 26, 2017

Assalamualaikum..


Alhamdulillah, seronok rasanya kita dapat jumpa lagi dengan ramadan kali ni tahun 2017.. bagi yang mengenali aku di alam maya ni, aku nak mintak maaf kalau ada terkomen di blog korang yang menyinggung perasaan korang ye.. kita mulakan Ramadan pertama dengan baik dan sempurna, InshaAllah.. macam mana tadi? solat terawih? ramai tak dekat surau/ masjid korang tu? seronok tak terawih tadi? hehe.. banyak nauuu soalannya.. tak sabarnya nak bersahur kejap lagi.. tapi dekat rumah aku ni ada mak ayah dengan adik ja.. huhu. tak semeriah dulu ada akak akak sekali.. sekarang masing-masing dah ada family sendiri.. 

so, sahur nanti korang masak apa? mesti masak sedap-sedap kan? first puasa. aku tak tau la mak masak apa kejap lagi. hehe.. korang dah niat puasa ke belum? niat sebulan lagi bagus.. kalau lupa tak ada masalah.. kalau ingat niat hari-hari pun boleh.. lagi bagus.. 


korang perasan tak yang header aku pun sambut ramadan tau! haha.. header tu akan macam tu selama sebulan berpuasa. nanti bila ramadan dah habis aku akan letak yang asal semula.. header baru korang untuk ramadan dah buat ke? jom tukar ramai-ramai! baru nampak sikit ramadan telah tiba! hehe.. okay itu saja.. selamat bersahur ye semua.. :)


p/s: GA Free Name Card telah tamat semalam.. InshaAllah esok aku akan umumkan pemenang ye.

13 comments

  1. Salam ramadhan al-mubarak utk Busyra and family! ❤

    Lenne Zulkiflly Blog

    ReplyDelete
  2. Selamat menyambut Ramadhan Busyra sekeluarga :)

    ReplyDelete
  3. Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak 🌸 🌸

    ReplyDelete
  4. Salam ramadhan kareem Busyra. Selamat menjalani ibadah puasa dan semoga sentiasa sihat. Semoga ramadhan kali ni lebih baik dr sebelumnya. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  5. selamat berpuasa busyra
    Ps: contact je no yg ciksu bg tu ye. Dalam pendang pn ashana blh cod. Nanti habaq lah tau dr mana kot kot dpt special price 😉😉

    ReplyDelete
  6. Selamat berpuasa Busyra. Jangan ponteng ponteng tau hehehe

    ReplyDelete
  7. selamat berpuasa busyra..puasa ketiga dah...

    ReplyDelete
  8. Selamat berpuasa Busyra.. akak doakan busyra mendapat keberkataan dalam menjalankan ibadah puasa kali ni... :)

    ReplyDelete
  9. Busyra, selamat berpuasa =) semoga tahun ni lebih baik daripada tahun sebelumnya =)

    ReplyDelete