DESIGN SENDIRI TOTE BAG HANYA DI WEBSITE PRINTCIOUS.COM

Monday, August 21, 2017

Hai, Assalamualaikum semua..


Penah tak korang visit website Printcious? website apa yang busyra maksudkan ni? website yang boleh realisasikan impian korang nak design baju, mug, bag dengan design korang sendiri.. hahhh ayat kau busyra, bombastik sangatt "realisasi" gituu uolss. haha.. tak susah ke nak design sendiri? ehh u! kalau setakat nak drag masuk gambar tu adik tadika pun pandai tauu.. :p design je ikut apa yang korang suka.. macam yang busyra dapat dari Printcious ni, busyra pilih tote bag! busyra memang nak ada sangat kenangan dengan blog Little Home ni! 


Gambar dekat atas tu adalah design pertama.. so apa yang busyra letak di tote bag adalah semestinya header blog busyra sendiri (Little Home) Food Lover + Graphic Designer tak nampak sangat.. memang sengaja di blurkan.. then dekat bawah tu busyra letak tulisan Blogger dan url blog ni.. simple saja! okay, untuk design kedua pulak, boleh tengok gambar di bawah..


busyra memang suka yang simple2.. putih, soft pink! just drag 3 gambar busyra dan makanan.. dekat bawah letak tulisan food lover dan url blog.. sama saja dengan design 1 tadi.. bezanya Blogger dan Food Lover! depan dan belakang boleh design.. so, kalau hari ni busyra nak guna yang design 1 tadi, just pusingkan saja.. boleh tukar2 nak yang mana.. best kann.. hehe. review busyra pasal jenis kain tote bag ni.. memang best! lembut dan tak la keras sangat.. saiznya yang tak kecil dan tak besar.. sederhana saja.

Sesiapa yang berminat nak order macam busyra ni boleh tengok detail di bawah nanti ye.. harga untuk tote bag ni adalah RM36.90 (harga promosi) kalau harga asal adalah RM52.70.. baik cepat2 grab before harga promosi habis.. bukan tote bag saja, macam2 jenis barangan ada promosi, korang boleh tengok2 dulu before design dan beli.. yang malas nak design tu, sebenarnya yang ready made pun ada.. just pick ja design mana korang suka..

Macam mana design tote bag busyra tu? okay ke idok?





4 comments

  1. Best kan tampal muka sendiri kat beg... nak pakai pun takut... takut rosak... kalau muka saya yang tak cute ni, segan nak tampal... haha... tapi aplikasi ni memudahkan... design sendiri lebih puas hati...

    ReplyDelete
  2. Sweet n simole beg busyra tu ...
    Hari2 boleh pakai ...

    ReplyDelete
  3. Comelnye tote beg tu. Kak ana nak buat juga lah lepas ni.

    ReplyDelete
  4. Yeayyy Busyra buat juga, Haha siap tagline #foodlover tu! Comel!

    ReplyDelete