3 SEBAB KITA PERLU HADIAHKAN PERFUME KEPADA ORANG TERSAYANG

Sunday, February 11, 2018

wangian antarabangsa, ricco perfume, perfume mahal, hadiah perfume,

3 SEBAB KITA PERLU HADIAHKAN PERFUME KEPADA ORANG TERSAYANG | Busyra tak tau la kalau ada yang tak sukakan perfume kan.. hehe. kalau busyra bila keluar saja dari rumah confirm kena spray perfume. tak sah rasanya kalau keluar tanpa perfume! macam-macam sebab kenapa kita wajib pakai perfume dulu sebelum keluar rumah. tapi dalam entri kali ni busyra nak share 3 sebab utama saja. kenapa kita perlu hadiahkan perfume kepada yang tersayang.. jom teruskan membaca!

1. Kita dan wangian memang tak dapat dipisahkan

Baik perempuan ataupun lelaki memang akan jadikan perfume sebagai perkara utama dalam aktiviti seharian. Rasa tak lengkap kan kalau tak pakai perfume. Perfume memang di buat untuk hilangkan bau badan kita selain deodorant. Kalau pilih perfume yang best lagi lah bertambah harum satu badan. Korang macam mana? boleh ke keluar tanpa perfume? hehe

wangian antarabangsa, ricco perfume, perfume mahal, hadiah perfume,

Ricco Perfume Wangian Tahan 12 Jam >> BACA SINI

2. Perempuan sukakan pada Surprise

Kalau si boyfriend ataupun si suami yang pening nak pilih hadiah apa untuk dijadikan surprise. belilah perfume! Perfume adalah hadiah yang paling mudah dan disukai semua. Bila buka ja hadiah, mesti rasa hati ni berbunga-bunga sebab dapat perfume kan. Tambah-tambah kalau beli yang jenis set perfume tu. alahaiii, hati berbunga satu taman! haha

3. Perfume boleh menghilangkan stress

Bila balik kerja penat, jaga anak dirumah, dan macam-macam perkara lagi yang boleh buatkan seseorang stress, haaa dengan perfume lah boleh hilangkan sedikit tekanan di kepala tu.. Sebab haruman dapat menjadi aromaterapi untuk seseorang tau! rasa lebih sedikit tenang. Tunggu apa lagi, bila stress ja sila spray perfume! hahaha. tak ada la macam tu jadinya. habis juga perfume sebotol.


Korang pakai perfume jenis/jenama apa? meh la share di ruang komen. :)

6 comments

  1. Betul tu, cikla pun kalau keluar mesti nk spray perfume. Kalau tak, tak sah. Hehe. Biasa cikla guna yg roll on tu. Yg jenis spray ada jugak, tp jarang guna.

    ReplyDelete
  2. Perfume dah jadi satu kemestian dan di bawa ke mana-mana cuma penggunaannya mungkin perlu diteliti terutama bagi wanita.Kak PC kadang guna deodorant je Busyra..tapi risau juga kalau tak silap ada sesetengah deodorant yang mengandungi bahan menyebabkan kanser.

    ReplyDelete
  3. Mai suka beli EDT bauan International, hehehe. Nak beli ori tak mampu :P

    ReplyDelete
  4. perfume wajib ada..meh la hadiahkan kita :)

    ReplyDelete
  5. parfum wajib ada pakai sikit tahan lama tu yg paling suka

    ReplyDelete
  6. ada sesiapa nak hadiahkan perfume dekat saya?
    hahaha

    ReplyDelete