RAMADHAN BULAN YANG DINANTI OLEH SELURUH UMAT ISLAM - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Wednesday, May 16, 2018

RAMADHAN BULAN YANG DINANTI OLEH SELURUH UMAT ISLAM

ramadhan 2018, ramadhan 1439h, bulan ramadhan, bulan mulia, seribu bulan, bertasbih, berzikir, ibadah puasa,

RAMADHAN BULAN YANG DINANTI OLEH SELURUH UMAT ISLAM | Malam ni kita semua akan bersahur, bermulalah puasa selama sebulan. Sekejap sangat rasanya kan. Alhamdulillah Allah masih bagi kita nafas untuk menunaikan ibadah puasa.. Bulan yang dinanti oleh seluruh umat Islam, semoga barakah buat kita semua. 

Busyra tak ada nak story panjang dalam entri kali ini. Cuma nak ucap Salam Ramadhan pada korang semua dan jangan lupa niat puasa untuk sebulan terus.. Semoga ibadah kita sentiasa diterima olehnya apatah lagi dalam bulan mulia ni.. Sahur nanti masak apa tuuu? Share la diruangan komen :)

5 comments:

  1. Ramadan Kareem Busyra. Semoga sentiasa sihat hendaknya.

    ReplyDelete
  2. Salam Ramadan Busyra, moga sihat selalu

    Tadi sahur husniey tak masak pun, haha makan roti je dengan air coklat 😅

    ReplyDelete
  3. Salam Ramadhan Busyra..alhamdulillah Allah izinkan lagi untuk kita nikmati ramadhannya...

    ReplyDelete
  4. Selamat berpuasa Busyra & keluarga.

    ReplyDelete
  5. Terlepas sahur pertama ..sahur kedua ni alhamdulillah tjaga juga nasib dah niat sebulan .apa pun salam ramadhan .selamat menjalani ibadah puasa

    ReplyDelete

Copyright © 2012 Busyra Takiyudin All Right Reserved