NAK KEKAL AWET MUDA? AMALKAN IMAAN SERUM SUSUK BERADU! - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Wednesday, August 29, 2018

NAK KEKAL AWET MUDA? AMALKAN IMAAN SERUM SUSUK BERADU!

serum susuk beradu, imaan suci  world, imaan suci wipes, serum terbaik, imaan suci,

NAK KEKAL AWET MUDA? AMALKAN IMAAN SERUM SUSUK BERADU! | Serius la sekarang ni boleh pakai susuk? Bukan ke haram? Eh dik banyak betul soalan awak. hehe. Ini susuk versi moden, tak adanya macam zaman dulu. Semuanya halal. Siapa nak kekal awet muda tu jangan nak lambat-lambatkan niat korang pakai susuk. Jom amalkan Imaan Serum Susuk Beradu. Tak kan nak tengok orang lain je cantik, kita pun boleh!

serum susuk beradu, imaan suci  world, imaan suci wipes, serum terbaik, imaan suci,

Siapa yang belum kenal dengan Serum Susuk Beradu ni, meh sini busyra nak kongsikan dengan semua. Ia adalah salah satu produk keluaran Imaan Suci World. Haaa sebut Imaan Suci mesti kenal kan? yang dulunya pernah viral dengan Imaan Suci Wipes (Tisu lembap). Eh sekarang pun masih viral tau. Meletop-letop lagi uols.. Jangan teragak-ragak untuk mencuba sebab ia sememangnya halal, tidak mempunyai sebarang bahan kimia yang boleh merosakkan kulit wajah dan paling penting telah berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

serum susuk beradu, imaan suci  world, imaan suci wipes, serum terbaik, imaan suci,

Kandungan 

Aqua, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Callus Culture Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Hydrolyzed Soy Protein, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Propylene, Glycol, Gold, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Hexanediol.

Busyra dah pakai ni lebih seminggu dan memang hasilnya wow! Dengan adanya emas tulen 24k memang berkilau lah jawabnya muka ni. Tetiba rasa macam artis kejap. hehe. Emas yang ada dalam cecair ni sangat banyak, padat dan lain dari yang lain.. Serum Susuk Beradu ni lepas saja apply, muka rasa agak tegang.. Banyak tau kelebihan serum ni, nanti busyra senaraikan dibawah..

serum susuk beradu, imaan suci  world, imaan suci wipes, serum terbaik, imaan suci,

Kelebihan

✔ Melambatkan penipisan kolagen dan meransang kolagen baru
✔ Menegangkan kulit muka 
✔ Menggantikan sel-sel kulit rosak
✔ Melancarkan peredaran darah di muka
✔ Menghilangkan jeragat
✔ Melembapkan kulit
✔ Anti penuaan menjadikan wajah awet muda
✔ Mencegah jerawat
✔ Menjadikan kulit glowing
✔ Merawat lingkaran hitam bawah mata
✔ Menjadikan kulit bersih dan sihat

Busyra sejenis yang memang tak suka pakai serum yang berlendir/melekit (basuh susah nak bersih).. Alhamdulillah busyra diperkenalkan dengan serum ni. Langsung tak melekit dan mudah disapu..

Cara Penggunaan

Pakai pada waktu malam. Untuk kesan yang lebih efektif, boleh juga digunakan pada waktu pagi dengan mencampur dalam krim yang digunakan.. Baru lah nampak flawless!


Testimoni Pengguna

serum susuk beradu, imaan suci  world, imaan suci wipes, serum terbaik, imaan suci,
Testimoni Pengguna Serum Susuk Beradu

serum susuk beradu, imaan suci  world, imaan suci wipes, serum terbaik, imaan suci,
Testimoni Pengguna Serum Susuk Beradu

Kuantiti dan Harga

Kuantiti Serum Susuk Beradu adalah 10ml dan boleh tahan selama 3 minggu. Ia juga tergantung kepada cara penggunaan. Jika nak jimat jangan guna terlalu banyak, sikit pun sudah memadai sebab kuantitinya memang padat dengan emas 24k. Untuk harga pula adalah RM60 saja. Bagi busyra ia sangat berpatutan dengan kualitinya.

Bagaimana Cara untuk dapatkannya?

serum susuk beradu, imaan suci  world, imaan suci wipes, serum terbaik, imaan suci,

Dibawah nanti busyra akan bagi detail info tentang produk Serum Susuk Beradu ni ye.. Bagi korang yang masih tercari-cari serum yang sesuai untuk kulit muka, tambahan lagi yang nak nampakkan awet muda, cuba la try serum ni. Sebotol pun terkadang sudah terbukti hasilnya (tergantung pada keadaan kulit muka masing-masing).

Jom korang! try produk yang superb best ni!

Info Lanjut

Hotline: 019 286 2828

6 comments:

  1. Kannn pakai sekali je rasa tegang muka..
    Sis dah pakai 2 minggu, sangat suka serasi..
    Nanti nak beli lagi..

    ReplyDelete
  2. nama pun dah menawan hati,apa lagi memakai kan

    ReplyDelete
  3. dah orgnya cantik, makin bertambah cantiklah Busyra lepas ni :))

    ReplyDelete
  4. patut la muka busyra lawa ni rahsianya ya

    ReplyDelete
  5. Susuk moden, makin cantik la lepas nie..

    ReplyDelete

Copyright © 2012 Busyra Takiyudin All Right Reserved