RANCANG PERCUTIAN JIMAT DENGAN TRAVELOKA SALEABRATION 2019

Saturday, August 24, 2019

traveloka, saleabration, matta fair, diskaun, promo, cheap flight deals,

RANCANG PERCUTIAN JIMAT DENGAN TRAVELOKA SALEABRATION 2019 | Hai korang, dah nak dekat akhir tahun ni mesti terfikir nak bercuti kan? Dalam kepala ni asyik terfikir tempat-tempat menarik je ni, ye la mana tak nya setiap hari badan ni penat dengan bekerja sesekali nak juga tenangkan fikiran.. Tak kisah sebenarnya dapat bercuti dalam atau luar negara, yang penting bercuti yukkk! hehe. Sementara masih ada masa ni, jom rancang percutian jimat dengan Traveloka Saleabration!

Bila sebut saja percutian ni pasti macam-macam nak kena fikir. Yang paling menjadi keutamaan adalah tiket penerbangan dan hotel penginapan.. Busyra bukan lah seorang yang kaki travel, tapi pastinya suka travel! hehehe. Busyra sendiri ada tempat idaman yang nak sangat pergi dari dulu.. Banyak perkara yang kita kena research before travel. Dari A sampailah Z tau bukan main-main bedal je nak bercuti.. haha. Tambahan pula kalau pergi luar negara.

Pada bulan Mac yang lepas, ramai kaki travel yang tidak terlepas untuk menghadirkan diri dalam Matta Fair 2019. Event ini adalah pesta pelancongan dari Persatuan Ejen-Ejen Pelancongan Dan Pengembaraan Malaysia (MATTA) dan terkenal sebagai pameran pelancongan terbesar yang diadakan pada setiap tahun. 

TRAVELOKA SALEABRATION & MATTA FAIR 2019


traveloka, saleabration, matta fair, diskaun, promo, cheap flight deals,
Antara tawaran yang ada adalah seperti diskaun tiket kapal terbang, diskaun hotel, pakej untuk luar negara dan banyak lagi! Jangan lepaskan peluang yang ada, sememangnya tak lekang lagi dengan tawaran pakej percutian yang menarik dan murah! Busyra sendiri tak sabar nak tunggu apa promosi yang akan berlangsung di website Traveloka nanti. Mana tahu boleh terus grab peluang promo yang lebih murah dari harga asal serta berbaloi baloi..

traveloka, saleabration, matta fair, diskaun, promo, cheap flight deals,

Bagi yang terlepas entri busyra yang lepas, busyra pernah ke Kuala Lumpur pada awal tahun haritu.. Masa tu Traveloka memang dah ada dalam fikiran. Terus booking hotel penginapan melalui Traveloka. Harga masa busyra tempah tempoh hari memang berbaloi dengan hotel yang busyra pilih. Selesa dan besar. Mudah sangat berurusan dengan Traveloka. Yang paling penting, jimat masa dan tenaga. Klik-klik dah siapppp!

Kenapa Traveloka menjadi Pilihan?

Dengan Traveloka ni mudah sangat sebab kita boleh buat banyak perkara dalam satu masa. Bagi yang belum tahu, Traveloka merupakan satu platform carian tiket penerbangan dan tempahan hotel terkemuka di Asia Tenggara dengan lebih 100,000 laluan penerbangan dan lebih 100,000 pilihan hotel di seluruh dunia. See! busyra tak perlu dah nak cari wesbite-website lain untuk buat tempahan. Di sini lah tempat yang sesuai untuk buat semua tempahan. Tiada cas tersembunyi bagi sebarang urusan yang dibuat. Tambahan lagi, korang boleh download aplikasi Traveloka di smartphone sendiri. Lagi senang kan?

Pulau Belitung Indonesia, Pulau Idaman

traveloka, saleabration, matta fair, diskaun, promo, cheap flight deals,

Busyra teringin sangat nak ke Pulau Belitung, Indonesia.. Cantik! Indonesia adalah salah satu negara yang bajet untuk percutian.. Busyra ada baca satu pasal Trip ke Pulau Belitung yang mengambil kos lebih kurang RM1100 - RM1500 keatas.. Yang pentingnya kena pandai pilih tiket flight dan hotel.. Apa lagi Traveloka la tempat nak usha-usha nanti. hehe..

JOM DOWNLOAD SEKARANG!

traveloka, saleabration, matta fair, diskaun, promo, cheap flight deals,

Korang!! Dah bersedia untuk promosi percutian yang hebat? Jangan lupa tau Traveloka Saleabration tak lama lagi akan berlangsung iaitu pada 26 Ogos - 27 September 2019.. Sama-sama kita rebut "cheap flight deals" dan hotel yang superb jimat!

5 comments

  1. betul3... saya sokong.. nak pergi travel download traveloka je senang.. hehehee

    ReplyDelete
  2. bestnya! hehe btw saya follow sini ye #1478 mind followback jika free :)

    ReplyDelete
  3. bagus traveloka ni..bole cek flight, hotel..
    sy pun ada tempat sy wish nak pergi tapi inshaAllah one fine day hehe

    ReplyDelete
  4. dgn traveloka semuanya jadi mudah :D

    ReplyDelete
  5. Syoknya kalau dapat jejak kat Pulau Belitung tu. View dia sumpah lawa giler

    ReplyDelete