Sea Salt Mcflurry Mcd! Masin Ke?

Friday, October 30, 2020

sea salt mcflurry, blueberry cream cheese pie, aiskrim terbaru mcd, aiskrim mcd,

 Hai semua!


Semalam busyra ke mcd, beli sea salt mcflurry untuk content youtube terbaru.. Alhamdulillah siap juga dan post di channel. Busyra sertakan link di bawah ye. Tak lupa jugak untuk update di sini macam mana rasa aiskrim terbaru mcd.. masin ke?


Kalau diberi pilihan oreo mcflurry or sea salt mcflurry, of course busyra pilih oreo. Forever favorite! Bukan nak cakap sea salt tak sedap.. Apa rasanya? Aiskrim flavor vanilla dan dicampur dengan garam laut satu kombinasi yang bagus.. Cuma rasa tu tak ada la orang cakap boommm gitu. Just nice! Part mana yang rasa masin? haaaa dekat biru-biru di aiskrim tu. Bukanlah masin melampau, tp ada sikit rasa masin. Bila dicampur dengan manis, tersangatlah kena!


Blueberry cream cheese pie tu pulak, okay lah.. Busyra tak suka sangat pie cuma gabungan blueberry dan cream cheese tu masuk.. masam dan manis. Haritu busyra dah try yang salted caramel & chocolate tu pun padu..

6 comments

  1. manis mengamcam. hahaa.. rasanya tak lah sedap sgt. lebih suka mcflurry oreo tu

    ReplyDelete
  2. Dh rasa sesudu sbb anak yg konker hehe... Not bad juga rasa seasalt mcflurry tu..yg pie tu blum cuba lg manjang sold out

    ReplyDelete
  3. Uyul macam naak cuba tapi macam rasa tak boleh telan tekak ni. Nanti nak cuba lahhhh.

    ReplyDelete
  4. Tertanya juga rasa dia...haha tq explain...

    ReplyDelete