Showing posts with label kedaiemasmurah. Show all posts
Showing posts with label kedaiemasmurah. Show all posts

Kedai Emas Lelong MAYA di Kuala Terengganu beri servis dan layanan VVIP

Hai..


Sebut pasal emas ja sapa tak suka kan? kalau boleh nak jadi macam anak mami, penuh lengan dari bawah sampai ke atas! hehe.. boleh kata sapa yang pakai emas tak kisah la gelang ke, cincin ke, rantai ke, dia antara yang terkaya! haha. kenapa perlu sangat orang nak kejar-kejar pakai emas ni? ni mai sini aku nak bagitau, emas zaman sekarang makin hari makin naik, sebab tu la emas antara salah satu aset orang suka simpan.. alaa kalau harga jatuh pun tak selalu kan? selalunya emas akan naik harga.. tapi macam mana caranya nak cari kedai emas murah dan tip top? haaa, meh sini nak story dekat korang!

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-