Showing posts with label teamrayabiru. Show all posts
Showing posts with label teamrayabiru. Show all posts

Tuesday, July 04, 2017

OOTD RAYA AIDILFITRI 2017 #TEAMRAYABIRU

Hai..

Raya tahun ni macam biasa beraya masih dalam status singleee.. masih dalam mencari sesuatu yang tak pasti.. hahaha. jiwanggg! yela maksud aku tu, aku masih beraya dengan mak ayah lagi. rumah jadi sepi sikit raya pertama sekarang ni, sebab akak2 semua dah berkahwin.. tinggal aku dengan adik ja. tu pun adik lelaki. habis paksa mintak tolong kemas rumah.. haha. nasib la tolong jugakk.. lambat rasanya aku update pasal entri raya tahun ni tapi still boleh kan? raya tahun ni aku berbaju biru gelap. selalunya aku pilih warna2 pastel tapi raya kali ni aku pilih warna yang wau wau sikit. terang! dengan tudung warna kuning! haha. eh kesah pulak aku orang nak cakap apa. hehe

Read More