Showing posts with label viralFacebook. Show all posts
Showing posts with label viralFacebook. Show all posts

Monday, May 15, 2017

Kedai Emas Lelong MAYA di Kuala Terengganu beri servis dan layanan VVIP

Hai..


Sebut pasal emas ja sapa tak suka kan? kalau boleh nak jadi macam anak mami, penuh lengan dari bawah sampai ke atas! hehe.. boleh kata sapa yang pakai emas tak kisah la gelang ke, cincin ke, rantai ke, dia antara yang terkaya! haha. kenapa perlu sangat orang nak kejar-kejar pakai emas ni? ni mai sini aku nak bagitau, emas zaman sekarang makin hari makin naik, sebab tu la emas antara salah satu aset orang suka simpan.. alaa kalau harga jatuh pun tak selalu kan? selalunya emas akan naik harga.. tapi macam mana caranya nak cari kedai emas murah dan tip top? haaa, meh sini nak story dekat korang!
Read More