Ticker

6/recent/ticker-posts

Deco Bilik Tidur | Guna Pokok Hiasan Viral

deco bilik tidur, pokok hiasan viral, pkp 2021, deco bilik tidur utama, tema bilik minimalis, pokok hiasan dalam bilik tidur,

Deco Bilik Tidur | Guna Pokok Hiasan Viral | Hai korang, rasanya bilik tidur adalah tempat paling penting untuk semua orang kan? Cantiknya sebuah bilik tidur tu boleh beri ketenangan pada kita. Tambah pula sekarang ni pkp, bilik tidur tu lah bilik kerja. hehe.. So kena lah ada bilik tidur yang cantik.


Dulu bilik busyra warna lain, sejak pkp 1.0 busyra decide untuk cat semula. Warna putih adalah warna pilihan sebab nak nampakkan minimalis.. busyra cat sorang-sorang tau.. lenguh satu badan masa tu.. haha gigih!


deco bilik tidur, pokok hiasan viral, pkp 2021, deco bilik tidur utama, tema bilik minimalis, pokok hiasan dalam bilik tidur,


Bilik busyra tak dak la besar mana tapi cukup lah untuk seorang duduk. banyak lagi yang busyra nak buat.. beli sikit-sikit dari shopee.. Busyra dah lama nak tambah pokok hiasan viral tapi tu lah busyra tak nak beli dalam shopee untuk pokok.. Haritu sebelum pkp jadi teruk macam sekarang, busyra ada lah ke kaison. Masa tu dah tengok ada pokok yang busyra nak. dalam hati nanti lah dulu.. hahaha. haaaa kang sekarang dah tak boleh ke aman central. itulah degil lagi.. hehe.


deco bilik tidur, pokok hiasan viral, pkp 2021, deco bilik tidur utama, tema bilik minimalis, pokok hiasan dalam bilik tidur,


Bila ditambah pokok dalam bilik tidur, suasana tu lebih naik sebab warna hijau.. Elemen dalam bilik pun memain peranan penting jugak. Apa je yang busyra beli dalam shopee? cadar, comforter, ring light, kerusi, lampu, karpet, tu semua beli dalam shopee je.. Alhamdulillah semua sampai dalam keadaan baik.


Nanti kalau dah dapat beli pokok hiasan viral tu, busyra update eh.. itu pun kalau ada la yang nak baca.. haha.. Okay bye!



Baca Ini : Dekorasi Ruang Tamu Berkonsepkan Warna Tiffany Blue

Baca Puisi : Selangkah

Baca Puisi : Betapa


Post a Comment

4 Comments

  1. Dinding putih, perabot putih nampak ruang lebih luas lagi. Suka tema putih da ada decoration hijau macam hiasan gambar pokok atau pokok hijau. Sedap mata memandang.

    ReplyDelete