Kerabu Maggi Viral di bangunan depan Alor Setar Mall

kerabu maggi alor setar mall, kerabu maggi di alor setar, resepi mudah kerabu maggi, cara buat kerabu maggi ala thai,

Kerabu Maggi Viral di bangunan depan Alor Setar Mall | Peminat tegar kerabu maggi memang tak boleh dengar kalau orang cakap dekat mana sedap semua nak cuba.. Dulu ada seorang makcik ni berniaga kerabu maggi di Tesco Stargate Alor Setar, tapi tiba-tiba ja tutup sampai lah sekarang dia dah tak berniaga.. rindu sangat kerabu maggi dia, sumpah sedap gila! lain dari yang lain..


kerabu maggi alor setar mall, kerabu maggi di alor setar, resepi mudah kerabu maggi, cara buat kerabu maggi ala thai,


Kedai ni busyra tak sure buka pukul berapa tapi yang pastinya dia tutup dalam 8.30 malam.. busyra p tadi dalam pukul 4.30 petang. lokasi kedai dia bertentang dengan jalan besar.. bangunan depan alor setar mall.. 


kerabu maggi alor setar mall, kerabu maggi di alor setar, resepi mudah kerabu maggi, cara buat kerabu maggi ala thai,


Ada macam-macam menu makanan thai disini.. sup-sup pun ada.. untuk kerabu maggi dia tak berapa nak kena dengan tekak busyra.. bukan yang betul-betul thai punya rasa.. masam dia terlebih sikit.. huhu.. tapi bab portion busyra puji! sebab banyak bahan. udang tak kedekut.. harga RM7.50 (agak mahal jugak) tapi tetap worth.. 


kerabu maggi alor setar mall, kerabu maggi di alor setar, resepi mudah kerabu maggi, cara buat kerabu maggi ala thai,


Air biscoff dia sedap! harga RM6.50.. terasa biskut dia tuuu.. Air teh ais thai pulak, cup besar RM4 je.. murah betul! busyra jenis kalau bab makan dan minum ni, air selalu tak kan habis. minum sikit sangat.. mak busyra selalu cakap kalau bawak makan kedai rugi je order air... hahaha


Jom Baca: Kerabu Maggi Warna Hijau.. Unik Sangat!


kerabu maggi alor setar mall, kerabu maggi di alor setar, resepi mudah kerabu maggi, cara buat kerabu maggi ala thai,

yang stay alor setar korang boleh cuba! sebelum balik busyra bungkus dekat mak, minta dia kurangkan rasa masam tu.. hehe.. busyra peminat makanan masam jugak tapi untuk kerabu maggi yang dia buat ni masam nya agak kuat sampai hilang rasa pedas tu.. husnuzon je maybe dorang terlebih letak air limau..


6 Comments

  1. Sedapnya nampak, dengan udang fresh sangat menyelerakan..

    ReplyDelete
  2. lama x mkn kerabu maggi. tp klau masam sgt, mmg tak best la..

    ReplyDelete
  3. Udang dia tu yang menggoda sangat tu. Betul betul peminat kerabu maggi ni. Air biscoff macam sedap je tu. Tak pernah cuba lagi.

    ReplyDelete
  4. Pergi loq setaq teringat busyra selalu kongsi tmpt2 makanan yg sedap .hahah

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post