Kitsui Whitie Snow KEJELITAAN KULIT BERMULA DARI DALAMAN


Kitsui Whitie Snow KEJELITAAN KULIT BERMULA DARI DALAMAN | Musim sekarang ni ramai yang tak sihat.. Ada yang demam, badan lesu. Bulan lepas busyra ada alami keracunan makanan lepas makan dekat satu kedai.. Tak tau la apa yang salah dengan perut masa tu sakit memulas dan rasa nak muntah.. kena muntah keluarkan makanan semula baru perut okay.. 


Alhamdulillah busyra dapat cuba Kitsui Whitie Snow ni.. Memang kena dengan situasi yang busyra alami.. InshaAllah dengan amalkan supplement ni, hopefully sistem penghadaman lebih bagus.. yela kadang kita rasa perut senak, panas dan macam-macam lagi lah.. bagi busyra penting sangat untuk kita jaga usus sebab semua makanan yang masuk akan dicerna oleh usus.. Bukan saja nak usus yang sihat tapi dapat pakej sekali kulit lebih cerah dalam masa 7 hari..

USUS SIHAT, KULIT CANTIK.

  • Probiotics and Prebiotics untuk usus yang sihat. Apabila kita mempunyai usus yang sihat, kulit akan lebih bersih, cantik dan sihat.. Kandungan 10 billion CFUs per sachet. 
  • Bahan ramuan yang diimport dari Korea DermaNIA -  Korea.
  • Vitamin C + Vitamin B3 (Niacinamide) adalah bagungan 2 nutrisi yang sangat hebat untuk memastikan kulit menjadi lebih cerah dan sihat.
  • No Artificial coloring, less sugar.
  • No artificial flavouring.


Inginkan kulit yang cantik dan cerah ? Pastikan usus kita bersih dan sihat.. 

Kitsui Whitie Snow ini mengandungi probiotic dan prebiotic seperti vitagen  yang dapat mempercepatkan proses penghadaman makanan dan menyihatkan usus kita.. Ia juga menjadikan nutrisi lebih mudah diserap kedalam sistem badan.. 

Masalah kulit akan berkurang sekiranya usus kita bersih dan sihat.. Usus yang bersih pastinya akan menjadikan kulit lebih cerah dan sihat dengan 2 kandungan yang hebat seperti NIACINAMIDE dan VITAMIN C pencerah kulit yang selamat & berkesan..  


Testimoni Pengguna Kitsui Whitie Snow





Semua produk KITSUI SKINCARE adalah dijamin HALAL, bebas dari Alcohol 


Kitsui, Cantik Semulajadi !

Grab your KITSUI now at the pharmacist near you !

𝐃𝐢𝐬𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐕𝐨𝐮𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐂𝐨𝐝𝐞 + 𝐅𝐫𝐞𝐞 𝐆𝐢𝐟𝐭 🎁 

Guna code "KITSNOW" semasa checkout & nikmati 25% off (capped at RM2) di Kitsui Official Shopee Mall


Jadi jom lah korang cuba Kitsui Whitie Snow ni! Kalau korang pakai minum secara konsisten, inshaAllah usus sihat, kulit pun cantik. Macam mana nak dapatkannya? follow info dibawah guys!


Klik link dibawah:

👉🏻 Kitsui Whitie Snow Shopee Mall 

👉🏻 Kitsui Website

👉🏻 Kitsui Official Shopee Mall

👉🏻 Kitsui Official Instagram 

👉🏻 TikTok 

👉🏻 Facebook

👉🏻 Youtube


3 Comments

  1. Ohh begitu kaitan usus dan kecantikan. Usus sihat dan kulit pun cantik gitu.

    ReplyDelete
  2. Jaga dalaman kemudian akan dengan sendiri terpancar pada luaran.. betul.

    ReplyDelete
  3. Wah menariknya produk Kitsui nih kan. Penjagaan dari dalaman akan terserlah gitu.

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post