Peluang Jana Pendapatan dengan Tasneem Marketplace!

Sunday, August 21, 2022

tasneem marketplace, jana pendapatan dengan  produk Tasneem,

Peluang Jana Pendapatan dengan Tasneem Marketplace! | Zaman sekarang memang perlu berdikari untuk cari duit sendiri. Tak kisah lah untuk yang sememangnya bekerja ataupun dia seorang suri rumah.. Nak cari duit tak kira siapa pun kita. semua orang boleh berjaya kan? Korang pernah dengar tak produk Tasneem? Sejak dari dulu lagi memang kenal produk mereka disebabkan aku pernah cuba balm baby untuk anak sedara.. best sangat produk dorang!


tasneem marketplace, jana pendapatan dengan  produk Tasneem,

Apa yang bestnya Pihak Tasneem telah membuat sebuah platform Tasneem Marketplace (TMP) yang mengumpulkan produk-produk di bawah niche keluarga, kanak-kanak dan bayi. 

KELEBIHAN MENJADI TMPC - Tasneem Marketplace Customer

- Daftar Percuma

- Minimum 3% cashback

- Komisen

- Kumpul point

- Postage direct HQ


KELEBIHAN MENJADI TMPR - Tasneem Marketplace Reseller

- Daftar Percuma

- Modal tidak perlu dikeluarkan

- HQ uruskan semua postage

- Pelan pemasaran yang membantu untuk mendapatkan pendapatan dengan mudah

- Produk berkualiti dan sudah ada pasaran tersendiri

- Reward yang menarik.

- Bonus dibayar di awal 7hb bulan seterusnya

- Ada penyata pendapatan


tasneem marketplace, jana pendapatan dengan  produk Tasneem,


KOLABORASI TASNEEM NATUREL DAN BEBERAPA JENAMA BESAR MALAYSIA MELALUI PLATFORM TASNEEM MARKETLACE BANTU RAMAI GOLONGAN SURI RUMAH MENJANA PENDAPATAN DENGAN MUDAH

Tasneem Business Legacy sebuah syarikat yang membawa jenama Tasneem Naturel, Tasneem Food dan Twobirds yang banyak mempelopori perniagaan barangan bayi berasaskan bahan semulajadi.


tasneem marketplace, jana pendapatan dengan  produk Tasneem,

Usahasama ini dibuat dalam usaha untuk membantu golongan yang berpendapatan sederhana untuk menjana pendapatan tanpa modal tapi berpeluang untuk mendapat keuntungan yang tinggi disamping mendapat pelbagai ganjaran yang menarik.

Selaras dengan objektif untuk membantu suri rumah menjana pendapatan dengan mudah dan senang, pihak Tasneem Marketplace mengalu-alukan individu yang berminat untuk bergerak ke hadapan bersama pasukan TMP untuk mendaftar sebagai reseller TMP secara percuma. 


tasneem marketplace, jana pendapatan dengan  produk Tasneem,


Tasneem Business Legacy merupakan sebuah syarikat yang membawa jenama Tasneem Naturel, Tasneem Food dan Twobirds yang banyak menerajui perniagaan barangan bayi berasaskan bahan semulajadi.

Untuk pengetahuan korang, Tasneem telah mengumumkan usahasama baharu dengan beberapa jenama besar Malaysia seperti Tanamera, Aqiqah Centre, Pustaka Darul Iman (PDI) dan Eyyoo melalui penyatuan di dalam sebuah platform baharu yang dinamakan Tasneem Marketplace. 


tasneem marketplace, jana pendapatan dengan  produk Tasneem,

Pihak TMP meletakkan sasaran untuk melahirkan seramai 10,000 usahawan yang berjaya menjana pendapatan melalui platform yang disediakan menjelang Disember 2022.

Jom sertai Tasneem Marketplace secara percuma!

Bagi sesiapa yang berminat untuk menjana pendapatan tanpa modal, senang dan mudah ini, sertai pasukan TMP mendaftar sebagai reseller 

Daftar percuma dan nikmati cashback minimum 3% dengan Tasneem Marketplace


Website: https://tasneemmarketplace.com/

Facebook: Tasneem Marketplace

Telegram: Tasneem

2 comments

  1. Mudah jana pendapatan online sekarang. Yang mana nak tambah pendapatan tu bolehlah join.

    ReplyDelete