SHOPPING DI LANAFIRA BUTIK ONLINE MUSLIMAH

Monday, September 04, 2017

Jarang sebenarnya busyra nak buka website online shopping untuk tengok2 baju trend terkini.. tapi tadi termasuk pulak satu website ni.. tapi belum terbeli lagi.. dan ter untuk selebihnya.. haha. tapi serius cakap butik online yang best dan kemas! terus pikat hati untuk nak beli.. :p ..terpegun tengok semua baju terutamanya baju peplum! busyra memang penggemar peplum.. Website yang busyra maksudkan ni adalah Lanafira butik muslimah online! siapa yang belum pernah tengok lagi baju2 di website ni boleh usha nanti ye..


Kenapa pilih Lanafira? sudah tentu sebab design nya antara design terkini dan moden untuk semua muslimah di luar sana.. dan semestinya harga pun sangat berpatutan dan mampu milik.. harga dari RM60 - RM140.. murah kan? ada 3 kategori pilihan baju dari Lanafira butik online ni.. antaranya adalah kebaya, long dress dan modern peplum.

KEBAYA (RM140 ada 3 jenis warna)


MODERN PEPLUM (RM140 ada 5 jenis warna)



LONG DRESS (RM60 / RM90 / RM140 -ada 19 jenis warna)


cantik2 kan semua? kalau nak tengok warna yang lain boleh ke detail nanti. busyra akan bagitau di bawah nanti ye.. busyra suka keluaran pakaian muslimah dari Lanafira sebab ia mesra wuduk.. senang dan mudah! tak susah pun kan kalau nak bergaya.. banyak baju yang dah out of stock.. dah ramai sangat orang grab baju cun melecun ni!

Mudah sebenarnya shopping di website ni, lebih jelas dan mudah.. just log in dan pilih design yang berkenan, then terus masuk shopping cart.. tak payah nak whatsapp2 lagi dah.. semuanya semudah 1, 2, 3.. hehe. 





11 comments