TEMPAT MAKAN YANG UNIK DI BALI

Hai..

throwback kenangan di Bali. bab makan kat sana agak susah sikit, maklumlah kan kat sana banyak non-muslim. jadi bila jumpa tempat makan yang halal. rasa nak serbu cepat2. hehe. restoran kat bali boleh dikatakan semuanya ala-ala buffet. makanan yang susah untuk aku telan. huhu. maksudnya lain dengan di Malaysia. rasanya pun agak pelik sedikit. tapi tak dinafikan ada makanan yang sedap.


my classmates.


susunan kayu-kayu balak ke hapa aku tak tau la kan. hehe. yang penting kelasss gitu... nak tahu best ke idok. kena pegi sendiri ye. rasa makanan di Bali. 


Post a Comment

2 Comments

  1. bestnya pergi bali.susunan kayu balik tu agak rare..tapi menarik juga

    ReplyDelete
  2. Bestnya
    Apa-apa pun makanan di Malaysia juga yang thorbaekkk betul x? hihi (^_^)

    ReplyDelete