TEMPAT MAKAN YANG UNIK DI BALI

Hai..

throwback kenangan di Bali. bab makan kat sana agak susah sikit, maklumlah kan kat sana banyak non-muslim. jadi bila jumpa tempat makan yang halal. rasa nak serbu cepat2. hehe. restoran kat bali boleh dikatakan semuanya ala-ala buffet. makanan yang susah untuk aku telan. huhu. maksudnya lain dengan di Malaysia. rasanya pun agak pelik sedikit. tapi tak dinafikan ada makanan yang sedap.


my classmates.


susunan kayu-kayu balak ke hapa aku tak tau la kan. hehe. yang penting kelasss gitu... nak tahu best ke idok. kena pegi sendiri ye. rasa makanan di Bali. 


2 comments:

  1. bestnya pergi bali.susunan kayu balik tu agak rare..tapi menarik juga

    ReplyDelete
  2. Bestnya
    Apa-apa pun makanan di Malaysia juga yang thorbaekkk betul x? hihi (^_^)

    ReplyDelete

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-