TEMPAT MAKAN YANG UNIK DI BALI - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Tuesday, July 28, 2015

TEMPAT MAKAN YANG UNIK DI BALI

Hai..

throwback kenangan di Bali. bab makan kat sana agak susah sikit, maklumlah kan kat sana banyak non-muslim. jadi bila jumpa tempat makan yang halal. rasa nak serbu cepat2. hehe. restoran kat bali boleh dikatakan semuanya ala-ala buffet. makanan yang susah untuk aku telan. huhu. maksudnya lain dengan di Malaysia. rasanya pun agak pelik sedikit. tapi tak dinafikan ada makanan yang sedap.


my classmates.


susunan kayu-kayu balak ke hapa aku tak tau la kan. hehe. yang penting kelasss gitu... nak tahu best ke idok. kena pegi sendiri ye. rasa makanan di Bali. 


2 comments:

  1. bestnya pergi bali.susunan kayu balik tu agak rare..tapi menarik juga

    ReplyDelete
  2. Bestnya
    Apa-apa pun makanan di Malaysia juga yang thorbaekkk betul x? hihi (^_^)

    ReplyDelete

Copyright © 2010 Busyra Takiyudin All Right Reserved