KACANG PANGGANG + SOSEJ GORENG

Hai,

memang fevret kacang panggang dalam tin. sedap kalau makan dengan chicken chop ataupun sosej goreng saja. try la cuba. sama ja kalau makan dekat kedai. sebab dorang pun beli kat kedai. dalam tin jugak.



terima kaseh sudi baca entri busyratakiyudin


5 comments:

  1. sedap nihhh. tambah2 makan waktu breakfast :)

    ReplyDelete
  2. sedap nye... even simple tapi still sedap.. saya pon suka makan kacang panggang tu..

    ReplyDelete
  3. erkk..pabret hubby jugak ni^^ sekali beli mcm naj meniaga dah..
    hehe
    die x makan nasik mmg nilah makanan die

    jom baca sihat cantik dari dalam :)

    ReplyDelete

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-