MAJLIS PERPISAHAN STAF JPBD DAN PELAJAR PRAKTIKAL - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Sunday, September 27, 2015

MAJLIS PERPISAHAN STAF JPBD DAN PELAJAR PRAKTIKAL

Hai

tajuk macam aku ja yang nak habes praktikal. tak sabar wei nak habeskan praktikal. nak cepat2 habes. baru ja masuk bulan ni dah nak cepat habes. huhu. lambat lagi la kak oi.. bulan 12 okay baru kau habes!


kawan tempat kerja. semua ni student praktikal except yang hujung sebelah kanan sekali tu. nampak muda kan. pegawai jpbd tu. pn jaja. sporting sangat.


yang ni memang kawan kat uitm shah alam. housemate i ni. hehe



sementara tunggu staf lain sampai kat hotel ni. kita bergambar bagi penuh memory. :D



salah seorang dari student praktikal yang dah habes. hawaaaa. efaaa


seronok sebenarnya dapat ramai kawan time praktikal. tapi tu lah kan. silih berganti. datang dan pergi. cewah!

2 comments:

Copyright © 2010 Busyra Takiyudin All Right Reserved