Saturday, October 17, 2015

BANGUNAN LAMA BOLEH MENCANTIKKAN GAMBAR

Hai,
tak semestinya bangunan lama tak cantik nak dijadikan background. sekarang ni dah jadi trend tangkap gambar pada background yang unik. aku pun terikut-ikut. heee.


kena pandai ambil gambar dari sudut yang cantik. *abaikan objek ditepi tu* hehe.. sesaja skali skala nak jadi model.. rasanya kalau tak ada kereta2 tu lagi cantik kot gambar ni. ataupun diambil dalam bentuk landscape bukan portrait. 

macam2 background yang boleh mencantikkan gambar. pokok yang dah tak ada daun pun cantik tau. just nampak ranting2 saja. unik okay. hehe. korang ada gambar yang background nya unik? share la kat blog masing2. boleh cuci2 mata, nak tengok. :)

okay itu saja untuk entri kali ni, Assalamualaikum.

Share

Related Post

BANGUNAN LAMA BOLEH MENCANTIKKAN GAMBAR
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Keep in touch! Subscribe with your email to get the updates to your email inbox.

9 Readers ♥

Tulis Readers ♥
avatar
October 17, 2015 at 12:26 PM

Xsemestinya perlu background yg cantik je kan. Background mcm ni akan nmpk gmbr tu unik

Reply
avatar
October 18, 2015 at 1:13 PM

Teknik mengambil gambar membuahkan hasil gambar yang cantik dan menarik...

Reply
avatar
October 20, 2015 at 5:11 PM

ha ah. betul tu. kena pandai cari background yg unik dan menarik.

Reply
avatar
November 16, 2016 at 6:02 AM

walaupun backround tak cantik,orangnya cantik.jadi gambar ni memang nampak cantik sebab awak memang cantik..hehe

Reply