REVIEW DOMAIN DARI SYARIKAT SYOKHOST.COM

Wednesday, November 04, 2015


Seperti yang dijanjikan dari entri lepas, aku nak review tentang domain yang aku beli dari syarikat syokhost.com. banyak pakej yang dorang tawarkan untuk pelanggan yang berminat nak beli domain. bukan saja domain tau hosting semua lah. harga yang sangat berpatutan aku rasa. sebab aku ni jenis yang kalau nak sesuatu aku akan search sampai aku puas hati. banyak sebenarnya syarikat yang tawarkan jualan domain ni. tapi ada yang mula2 saja murah, bila masuk tahun kedua jadi mahal yang mendadak sangat. so, tak best la kan macam tu. tapi dengan syokhost ni korang renew la tahun ke berapa pun, harga nya tetap sama masa first2 dulu korang beli. seronok kan?


berminat? jom beli domain dari syokhost. sebelum tu korang kena check availability url korang dulu. okay ke idok. domain baru yang korang nak pakai ni boleh digunakan atau dah di ambil orang. lepas tu baru lah ikut step seterusnya. haaa, lagi satu yang aku senang dengan syokhost ni, kita boleh transfer duit ikut bank yang kita nak. maksud aku bukan guna sistem yang masukkan no pin bank lah apa lah. syokhost ni just korang lepas transfer duit, korang mesej saja dekat dorang. macam aku, guna maybank2u. 


okay dekat sini aku ada tunjukkan dekat korang harga bagi setiap domain yang korang akan bayar. cuba korang tengok, renew pun harga still sama. okay itu saja review dari aku. apapun korang boleh buat decision sendiri. kalau still ragu2 boleh google dan tengok sendiri domain dari syarikat mana yang terbaik yang korang akan pilih. semuanya terletak pada korang. tapi aku harap entri aku dapat membantu korang bila nak beli domain nanti ye.

tq sudi habeskan masa baca entri ni :)

3 comments

  1. terima kasih busyra! berguna sangat info ni...
    dalam plan jugak nak tukar...

    ReplyDelete
  2. takdelah mhl sgt rupanya ye..tp still x fhm apa kelebihan domain sendiri ni..huhu

    ReplyDelete
  3. Nice info. Tak pernah usya pun benda alah nii. Hehe :P

    ReplyDelete