Mee Udang Tanjung Dawai Memang Superb!! - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Sunday, January 31, 2016

Mee Udang Tanjung Dawai Memang Superb!!

Assalamualaikum..

petang tadi rasa teringin nak jalan2 tepi pantai. nak feeling2 sikit dengan angin sepoi2 dekat tepi pantai tu. hehe. Tanjung Dawai sememangnya kaya dengan hasil jualan hidupan laut. tapi yang kering2 punya. macam ikan masin, ikan bilis, keropok, macam2 la lagi. 


jalan punya jalan. kaki pun dah penat. singgah lah di kedai mee udang tepi pantai, memang sedap sangat mee udang dekat sini. kuah dia yang pekat tambah pula dengan udang besar 4 ekor. harga RM15 dan sangat2 berbaloi. dekat sini bukan saja mee udang special tapi mee kuah tulang pun menjadi kegilaan ramai.. sedap ke? nak tau sedap sangat ke tak. singgah dulu di sini. promote negeri sendiri nampak.. hehe


tq for reading :)

1 comment:

  1. Kakak terliur tengok udang yg melingkar dlm pinggan tu hihi...

    ReplyDelete

Copyright © 2012 Busyra Takiyudin All Right Reserved