HADIAH DARI ZALORA DAH SAMPAI!!

Friday, February 12, 2016

Hai, Assalamualaikum..

i'm happy today! why? sebab aku dah dapat hadiah shopping dari Zalora. hehe. lama jugak aku tunggu dekat seminggu. ya la kan sebab cuti raya cina lagi. so take time untuk barang sampai ke rumah. aku suka sangat sebab barang yang sampai tu sama warna dengan apa yang aku tengok di website Zalora. maklum lah kan kalau kita beli di online ni mesti kadang tu warna tak sama dengan apa yang di lihat di website. tapi di Zalora memang the best. 


aku cuma beli beg yang warna dusty pink tu saja. tak tau pulak yang dapat dengan beg warna silver tu. alhamdulillah. dapat banyak jugak, even hanya satu pembelian. nak tau tak harga asal beg tu RM199. fuh.. kalau aku nak beli dengan duit. memang tak lah. haha. tapi kali ni Zalora buat promosi semperna CNY ni. masa aku tengok haritu time shopping cuma RM90 saja. tapi ni aku baru buka website Zalora, naik sikit.. dah RM99.50.. 


btw aku first time shopping di Zalora, first time jugak log in sebagai member. haha. mana tau kan nanti teringin lagi nak beli di Zalora. sebab beli untuk pertama kali ni, sebab dapat free. hehe. hadiah yang Zalora bagi. harap2 lepas ni Zalora bagi free lagi. haha. try la korang shopping di sini. memang puas hati. 

tq for reading :)

8 comments