Masakan Sardin lain dari yang lain - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Wednesday, October 26, 2016

Masakan Sardin lain dari yang lain

Hai semua..

hari ni aku masak sardinnnn!


simple dan sedap! kahkah perasan sikittt.. aku sejenis yang suka try benda baru. macam ni la masukkan serai dalam sardin. mak aku cakap "apa kebenda nya la ni sardin masuk serai" . hahaha. alaa resepi eina azman la mak. hehe. apapun sardin memang sedap kalau makan dengan nasi panas! sapa setuju? :p


7 comments:

  1. Sardinlah penyelamat masa pokai kat rumah sewa.hahahaha.

    ReplyDelete
  2. Terliur pulak tengok sardin ni. Hahaha.

    ReplyDelete
  3. Wah..sedap ni..macam nak cuba jugalah :)

    ReplyDelete
  4. hi..nampak sedap .cuba try nenas dan asam keping.(^_^)

    ReplyDelete
  5. Sedap tak bubuh serai?? Nanti kak sha nak cuba jugalah..
    Memang sedap makan ngn nasi panas..
    Kalau kat umah akak, mesti buat nasi goreng dan makan dgn roti..
    Pergh!! Tetiba nak makan sardin lak..

    ReplyDelete
  6. Unik ni letak serai. Kak reen belum pernah cuba lagi masak sardin letak serai..

    ReplyDelete

Copyright © 2012 Busyra Takiyudin All Right Reserved