LUNCH IKAN SIAKAP BAKAR - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Saturday, November 05, 2016

LUNCH IKAN SIAKAP BAKAR

Assalamualaikum..


dah waktu lunch ni, korang lunch apa hari ni? aku tadi tolong mak bakar ikan siakap dekat tepi rumah. bakar cara kampung. guna sabut kepala. serius sedap! buat pes sikit, lumur dekat ikan tu. ikan siakap kan isinya manis. sebab tu la sedap. lepas tu mak buat air asam dengan tomato dan aku masak peria cili pedas. 



makan dengan nasi panas!!


eh kepala ikan dimana? simpan untuk malam pulak. hahahah. aku kalau siang dan malam tak makan nasi tak sah ler. kay bai!


7 comments:

  1. Ooooo makan ikan bakar tak ajak eh 💆

    ReplyDelete
  2. Mak aiiii sedapnya. Kalau makan macam ni takde kuah pun takpe kan. Cicah je ikan tu dengan sambal, ambik nasi terus masuk mulut.

    ReplyDelete
  3. Aa, bkr cara lame tu mmg sdap cuma rumit nk kne hdupkn bara tu. Mek biasa llau bkr dgg buat cara ni

    ReplyDelete
  4. Ikan bakaq, ayaq asam + nasik panas. Perfect!

    ReplyDelete
  5. Kuat makan juga ya..hihihi nampak sedap, menyelerakan. Buat akak teringin pula nak mamam

    ReplyDelete
  6. sedapnya ikan bakar.. rasa cam nak kunyah screen je..

    ReplyDelete

Copyright © 2012 Busyra Takiyudin All Right Reserved