KEK PANDAN GULA MELAKA DARI FIZA DELIGHTS

Saturday, September 02, 2017

Hai semua


Pagi raya tadi tak kemana pun, hanya menjamu selera tekak.. asyik makan dan makan. macam2 ada hari ni, bihun sup tulang, ketupat rendang, aneka kek.. tapi ada satu makanan ni yang busyra tak boleh nak berenti makan. sebab sedap sangat.. akak busyra la yang beli COD di Cheras, before dia bertolak balik malam semalam.. KEK PANDAN GULA MELAKA.. siapa yang duduk area kl mesti familiar dengan fiza delights, menjual aneka kek dan cookies!


inilah rupaya bila dah di letak dalam bekas dan masuk dalam peti! makan time sejuk2. best! dah tinggal separuh dah pun.. yang lain dah selamat masuk dalam perut! hehe.. yang warna hijau tu kek pandan biasa tapi lembut sangat2.. salah satu ramuan special adalah butter yang fiza delight guna memang butter yang best dan kualiti.. yang warna putih tu macam aising.. then letak air gula melaka dan last sekali yang atas tu adalah kelapa parut!. memang lain dari yang lain.. 

first time rasa kek perisa macam ni.. harga 1 kotak dalam rm50.. akak busyra beli 2 kotak termasuk brownies.. pun sedap! dekat bawah ni gambar yang busyra ambil dari instagram Fiza Delights.. banyak tu lah kuantiti untuk 1 kotak.. banyak kan? puas makan!


untuk kek macam ni memang tak ada pos2, just COD saja.. tapi kalau macam cookies dan lain2 memang boleh pos.. Fiza Delights ni ada banyak agent di negeri2 tertentu.. packaging nya memang cun! simple saja, ikat dengan riben.. pavlova pun ada tau! nanti boleh la busyra try yang tu pulak. sebab dalam bulan ni nak ke sana rumah akak.. InshaAllah.


Sesiapa yang nak tengok2 gambar atau nak try order boleh tengok detail di bawah ye.. busyra sediakan untuk korang!.. memang tak rugi kalau beli.. 

Instagram: fizadelights

Facebook: Fiza Delights

Phone No: 0172261004

*yang request free header dekat busyra hari tu, busyra dah siapkan untuk 5 orang blogger.. untuk yang lagi 5 blogger nanti busyra contact ye.. 

5 comments

  1. Airah dh lama teringin kek pandan gula melaka ni tapi tak order2 lagiiiii sedapnyaaaa

    ReplyDelete
  2. Tengok gmbr pun dah taw sedapp. Adoii. Tergoda ni tp tgh mood diet.hee

    ReplyDelete
  3. Sodappnya Busyra!

    Free header? Wahh sapa yang bertuah tu...bestnyaa~ Awat tertinggal train ni,haha.

    ReplyDelete
  4. Suka sangat kek pandan gula melaka tuh. Pernah sekali ajer buat. Lepas tu tak buat dah. HAHAH! kena berusaha dengan keras dan gigih juga kalau nak buat. Hehehe...

    ReplyDelete
  5. kek tu nampak sangat menggoda.. adoi.. jauh pula..

    ReplyDelete