PETUA MERAWAT KULIT BERKEDUT

Saturday, October 31, 2015

sekarang ni ramai yang tak puas hati kalau muka berkedut. jadi cara yang paling cepat dan berkesan adalah dengan cucuk di bahagian muka. tidak boleh ya, kita nak cucuk2 ni, sebab dalam Islam pun melarang kita berbuat macam tu. faktor berkedut ni akan jadi automatik kalau usia kita dah semakin meningkat. melainkan lah kalau muka ada masalah yang membuatkan kita malu untuk berdepan dengan orang lain, itu sewajarnya dan boleh pikir dua kali untuk cucuk. selebihnya sila rujuk hadis ya. 


tapi disini aku ada sediakan tips untuk merawat kulit berkedut. boleh diamalkan ketika di usia muda. amalkan setiap hari, inshaAllah kedut tu lambat datang. hehe. mana ada kalau dah usia 70 tahun tak berkedut kan. ini sekadar usaha. 

"parut sebatang lobak merah yang telah dibersihkan. kemudian, campurkan dengan satu sudu tepung jagung dan sebiji kuning telur. gaul sebati bancuhan tersebut. sapu pada kulit sekali sehari."
sumber : google

p/s: terima kaseh pada yang sudi blogwalking di blog ni. nanti akan aku terjah blog korang k. sebab sekarang ni line macam siput sangat. 

Post a Comment