Perlu ke nak blogwalking tiap hari??

Wednesday, October 12, 2016

ada blog, tapi malas nak blogwalking. ehhhh adik akak abang, tak boleh la macam tu. kena la jengah jugak blog kawan2 dekat alam maya ni. memang tak dinafikan aku seorang yang malas untuk blogwalking. tapi bila difikkir-fikir balik, blogger lain boleh ja datang jenguk blog kita. tak kan kita tak boleh balas kunjungan kan? dan lagi satu tak kan la ada blog ni asyik nak pos entri ja. kan best kalau kita ke blog blogger lain dan baca penulisan dorang macam mana. mana yang baik kita ambil, mana yang buruk kita perbetulkan. ye dak? 


Sumber: google

istimewanya kalau kita rajin blogwalking ni, kita dapat kenal banyak sangat kenalan. walaupun tak pernah jumpa tapi cukuplah bermesra di media sosial ni kan. hehe. seronok! dapat tambah kawan.. aku ni kalau boleh semua benda nak cerita dekat mak. lately ni selalu sangat cerita dekat mak pasal blog. mana tak nya. sejak aku aktif berblogging, posmen selalu datang. hehe. hantar barang, kawan2 blog aku ni la yang baik hati bagi macam macam. heee. dah tu mak tanya, sapa yang bagi tu.. aku cakap la kawan la mak. mak pelik juga yang jadi kawan dengan anak dia ni yang dah berkeluarga semua. haha.. chill la mak. cerita punya cerita. last mak cakap bagus la bergaul dengan semua orang. haa yela mak. best! siapa yang ada blog ja dapat rasa semua ni. 

okay la. dah penat potpet-potpet. bai! nak ke dapur cari makanan. hehe


8 comments

  1. Hiiii betol2 feel the same too, nikmatnya blogwalking ni hsnya blogger je yang tahuu...

    ReplyDelete
  2. betul tu,saya setuju.selain itu boleh jgk dpt mempercepatkan blog kita terindeks di enjin carian.

    ReplyDelete
  3. Bestkan blog ni, sbb dari stranger boleh jadi kawan rapat.

    ReplyDelete
  4. amboii lepas dah potpetpotpet nak pergi cari makanan. nak ikut gak! hahaha.

    ReplyDelete
  5. Yeahhh, give&take....;-)

    Mmbr kita pun mcm mak awak, diaorg asik tnye nape sllu ade nama cikna kt box surat sklh,huhuu...;-)

    ReplyDelete
  6. yeahhh betul tu, dari blog boleh kenal ramai orang walaupun cuma dalam alam maya ja. Tapi boleh juga jadi realiti kan? :)

    ReplyDelete