DAH BOLEH KONVOOO!!

Friday, August 12, 2016

Tak ada kata lain selain Alhamdulillah Ya Allah.. segala rasa pening, sakit kepala selama ni dah hilang sebabnya iols dah boleh konvo dengan hati yang sangat tenang. penat lelah selama ni akhirnya selesai dengan doa mak, ayah, lec, kawan2.. dari 18 tahun masuk diploma untuk 3 years di uitm perak, then 21 tahun dapat masuk penerapan uitm dalam kos yang sama, town planning! 2 years untuk degree.. dan akhirnya sekarang 23 tahun, alhamdulillah, alhamdulillah masih diberi nafas untuk menggembirakan hati seorang ibu dan ayah. Sorry, I'm so excited! I just want to share my happiness with you all, my readers. InshaAllah bulan 5 tahun depan konvo.  


this is my studio partner, Nik Izziani (segala kerja studio banyak buat dengan dia) thanks a lot my dear. I hope u read this entry and feel so bersyukur sebab ada kawan macam aku. haha.. gambar saja berbaju hitam tapi hati tidak sesendu itu, hehe.. 

okay bai! Assalamualaikum.. 

3 comments

  1. Tahniah dah tamat belajar! Saya masih ada 3 tahun lagi nak habiskan degree :') Btw rindu sangat dengan suasana dekat Palam :)

    ReplyDelete
  2. Wahhhh dah boleh konvooooo. Tahniahhh awakkk! :D

    ReplyDelete