HIDUP LEBIH COOL DENGAN COOL BLOG!

Friday, August 18, 2017

Hai semuaaa..

"Dalam banyak-banyak air kenapa awak pilih cool blog?" "Sebab cool blog mampu mencairkan hati saya" :p cia ciaa~~ hehe. ini bukan pickup line ke apa tapi sememangnya nak cakap yang cool blog memang the best! dari dulu lagi cool blog memang jadi favorite busyra.. apatah lagi masa time study dulu.. bila hanginn dengan esaimen, confirm cari cool blog! Bukan nak cakap apa la kan, tapi banyak-banyak ice blended dekat luar sana still tak dapat nak tandingkan dengan cool blog.. rasa diaaa tu, lain ari yang lain.. perfectoo! jom nikmati cool blog dengan insan tersayang!


Siapa tau cool blog dah keluarkan berapa jenis flavor? lebih daripada 25 jenis minuman dan pencuci mulut daripada 300 lebih variasi.. nak tau lebih lanjut kena survey dengan cool blog.. hehe. apa yang buatkan busyra happy sangat sekarang ni dengan cool blog? sebabnya cool blog ada keluarkan new oreo smoothies series iaitu minty choc, banana choc, dan strawberry choc! memang sejak dulu lagi busyra kalau ke cool blog tak kan order perisa lain selain yang ada oreo..

Memula tu sebelum sampai ke outlet cool blog beria nak order 3 flavor yang baru ni.. tapi bila dah sampai masih tak boleh nak lari dari cappucino dan chocolate! haha.. 

Busyra nak story sikit pasal pengalaman minum cool blog ni.. Untuk yang Cappucino oreo smoothies yang bestnya adalah rasa pahit-pahit manis dia tuuu.. dicampur dengan sedikit susu.. (busyra bukan penggemar susu) tapi bila dimasukkan dalam coolblog rasa sedap pulak! Untuk flavor Chocolate pulak biasa lah kan, rasa chocolate yang menambat hati beta.. hehe.. chocolate dia tu pure sedap! tambah dengan topping black pearl + susu pulak.. yummyyy.. Total harga adalah RM13.80 untuk dua cool blog ni.. harga asal kalau korang tak tambah topping RM5.50 saja untuk 1 cool blog.

Favorite outlet busyra adalah di Alor Star Mall.. layanan yang iberikan memang the best! 

Korang pun penggemar cool blog? share la di ruang komen pengalaman korang dengan cool blog.. ataupun kalau korang nak tau lebih lanjut pasal cool blog boleh ke detail di bawah ye..

"Hidup lebih cool dengan Cool Blog"


Instagram: coolblog_fans


6 comments

  1. Cappucino oreo smoothies tu mmg sedap

    ReplyDelete
  2. Saya memang peminat tegar cool blog. Selalu order choco smoothies with pearl. Memang terbaikkk

    ReplyDelete
  3. huwaaaa sedapnyee.. akak kalau beli cool blog ni mmg hentam yg choc aje.. itu je akak suka.. pape pun gut luck adik..

    ReplyDelete
  4. good luck hehehe punyalah nak join last-last termiss date dah so sad!

    ReplyDelete