HADIAHKAN PADA SI DIA BARANGAN DARI PRINTCIOUS

Monday, March 26, 2018

printcious, cushions,  mugs, puzzles, canvas, ceramic tiles, mousepads, tshirts, diskaun, special gifts for her,

HADIAHKAN PADA SI DIA BARANGAN DARI PRINTCIOUS | Ada ke yang masih pening fikirkan "special gifts for her"? tak kisah la isteri mahupun teman wanita. Anniversary ataupun birthday dah nak dekat tapi masih tercari-cari barangan apa yang sesuai dan bermakna. Printcious jawapannya! Hadiahnya semua istimewa untuk yang teristimewa. haaa gitiewww. haha. 

Printcious adalah satu laman web yang menyediakan perkhidmatan percetakan dimana korang boleh design sendiri hadiah seperti T-shirt, mug, tote bag, bantal, mousepad, dan banyak lagi yang sesuai untuk dijadikan hadiah harijadi, wedding, graduation, anniversary, kepada yang tersayang ataupun sebagai koleksi sendiri. Yang paling best barang dari Printcious akan sampai depan pintu rumah korang. seronok kan? Nama pun online website! Mudah urusan kerja kalau menggunakan perkhidmatan Printcious.

printcious, cushions,  mugs, puzzles, canvas, ceramic tiles, mousepads, tshirts, diskaun, special gifts for her,

Dalam entri kali ni busyra nak suggest hadiah istimewa untuk pasangan korang. Sebenarnya hadiah macam ni la yang ada sentimental value. Tersentuh beb! haha. mana tak nya, kalau korang bagi hadiah bantal yang ada design sendiri pada isteri mesti peluk hari-hari. Dapat tengok dan guna pada setiap hari. Berguna kan? Harga pun berpatutan. Eh malas la nak borak banyak-banyak, jom kita tengok hadiahnya.. hehe

Cushions

Bantal ni boleh guna dimana-mana saja. Sesuai diletakkan dalam bilik, dalam kereta or nak jadikan bantal time pertunangan pun boleh. jadikan hiasan. cute sangat!



Mugs

Busyra kalau beli mug yang custom made kan, busyra rasa sayang nak gunakan untuk minum. hehe. Just letak atas meja kerja saja. sekadar hiasan. Like frame.



Puzzles

Lama sangat wei tak main puzzles, last main masa busyra form 5 kalau tak silap. Bukan puzzle kanak-kanak okay, haha.. tapi yang kecil-kecil punya tu, mencabar gila! sumpah belagak. hahaha. Bila tengok puzzles cute ni siap boleh letak gambar kenangan rasa macam nak order pulak.

printcious, cushions,  mugs, puzzles, canvas, ceramic tiles, mousepads, tshirts, diskaun, special gifts for her,


Canvas

Canvas dengan harga macam ni, serius tak percaya. Sebab murah sangat. Busyra ada tengok di online website yang lain, ada sampai RM100 lebih harganya. Ini kalau bagi hadiah pada Si dia confirm senyum sampai ke London. panjang nya tuuu. tak tau berapa kilometer. haha. Gantung dekat dinding. ala-ala english style!



Ceramic Tiles

Ini pun menarik! ceramic memang cantik. Jadikan hiasan rumah. berseri je tengok. harga pun berpatutan.



Mousepads

Kalau korang hadiahkan mousepads lagi jimat dan steady! Sebabnya, hari-hari boleh tatap.. Si dia buat kerja depan komputer hari-hari tatap muka korang dan dia. haha. lagi bertambah sayang la jawabnya. 



T-Shirts

Ini yang paling busyra suka. T-shirt.. Kalau Si dia padankan pulak dengan cardigan putih.. lagi lah cantik. Boleh letak design sendiri pulak tu. Eksklusif!


Comel-comel kan semua hadiah tu. Semua gambar diatas adalah contoh-contoh design saja. Macam busyra cakap tadi kalau nak design sendiri pun boleh. Tak tau caranya? Meh sini nak ajarkan..

Cara untuk menempah

1. Klik pada tulisan "Member".. Busyra buat cara cepat, just klik pada login via facebook

printcious, cushions,  mugs, puzzles, canvas, ceramic tiles, mousepads, tshirts, diskaun, special gifts for her,

2. Pilih bantal warna apa yang korang suka dan klik "Start Designing"


3. Pada skrin laptop korang akan keluar seperti gambar di bawah. Then, korang boleh double klik pada tulisan atau gambar yang ingin ditukar. Tukarlah mengikut kreativiti korang. Asalkan ia nampak cantik dan comel.

4. Selepas dah puas hati dengan design korang, Just klik button "DONE"


5. Nampak kan perubahan design tadi.. Pengaruh drama tv3 pukul 7. haha. Sesuka hati ja letak nama PIA. I tunjuk contoh okayyy.. hahaha. Selepas tu, jangan lupa klik "Add to Cart".

Kalau nak tambah order lagi boleh teruskan design barangan lain, kalau nak bantal saja, korang boleh proceed untuk buat pembayaran.. Siap! Mudah sangat.

printcious, cushions,  mugs, puzzles, canvas, ceramic tiles, mousepads, tshirts, diskaun, special gifts for her,

Jika korang mencari 'souvenir gift idea for guests' yang terbaik, jangan lupa hubungi mereka. Atau korang juga boleh mencari mereka untuk mengadakan parti harijadi dan memerlukan 'party photo booth'.

Layari link di bawah untuk maklumat lanjut


8 comments

  1. canteknya busyra. dulu zira pernah bagi hadiah kat buah hati bantal print tu hehe

    jom singgah sini

    http://azirafreesia.blogspot.my/2018/03/how-to-know-your-skin-types.html

    ReplyDelete
  2. Banyak pilihan di printcious sebagai pemberian untuk menghargai yang tersayang...

    ReplyDelete
  3. senang kan,boleh create sendiri...lepas tu tak payah nak pening kepala nak bagi hadiah ape kat diorang...

    ReplyDelete
  4. hanya di printcious dah tak perlu pening - pening kepala nak cari hadiah

    ReplyDelete
  5. menarik :)

    https://aerillhassan.blogspot.my/

    ReplyDelete
  6. Banyak pilihan dekat PrintCious ni. Yg best boleh DIY lagi. Harga pun reasonable.

    ReplyDelete
  7. Mai ada bantal printcious tu, cantik print dia, dah 5 tahun tp elok lagi.

    ReplyDelete
  8. Birthday rabia tak lama lagi..kalau ada yg bagi hadiah kan..rabia nak bantal tu..comel nya bantal tidur tu

    ReplyDelete