PRINT BAJU DAN FABRIK DENGAN REKAAN SENDIRI DI CUSTOM MY

Wednesday, May 09, 2018

custommy, print baju murah, print fabrik, design sendiri, rekaan sendiri, print baju,

PRINT BAJU DAN FABRIK DENGAN REKAAN SENDIRI DI CUSTOM MY | Busyra ada good news!! Sesiapa yang inginkan kelainan dalam berfesyen, korang boleh buat custom design fabrik sendiri di Custom.My. maksudnya design yang kita buat confirm lah limited edition! Best kan? Eh ada custom made yang ni je ke? Untuk pengetahuan semua bukan ni je tau. banyak lagi jenis barangan lain.. Antaranya ialah beg laptop, topi, jacket atau hoodie, barangan rumah, totebag, jersey dan banyak lagi.

custommy, print baju murah, print fabrik, design sendiri, rekaan sendiri, print baju,

Siapa Custom.My?

Custom My Printing Sdn Bhd terletak di Ipoh, Perak, Malaysia. Ditubuhkan sejak 2014 dan pakar reka design & percetakan pakaian. Mereka menyediakan khidmat percetakan pakaian custom made: DTG, Heatpress, Sublimation dan Silkscreen. Kepakaran mereka ialah menyediakan servis percetakan fesyen dan aksesori secara atas talian.

Kelebihan print di Custom.My

Tiada minimum order. Maksudnya tak kisah lah kita nak print sehelai pun boleh.. Busyra tertarik dengan harga custom tshirt serendah RM35. Okay sangat lah tu kan. Custom made tapi harga macam tak masuk akal. 

Proses yang cepat iaitu dalam tempoh masa 5-10 hari saja.. Ini custom made tau, jadi rasanya dalam tempoh masa tu memang agak cepat proses mereka kan. 

custommy, print baju murah, print fabrik, design sendiri, rekaan sendiri, print baju,

Ada lebih kurang 70 barangan produk di Custom.My. Busyra sarankan sangat untuk sesiapa saja yang ingin hadiahkan hadiah istimewa dan limited kepada pasangan atau orang tersayang, bolehlah terjah Custom.My.. Pelbagai jenis barangan ada. Kita hanya stay depan komputer dan design mengikut citarasa sendiri. 

Lagi satu busyra suka sweater hoodie.. serius cantik! Harganya serendah RM52 (saiz S) Susah tau busyra nak jumpa hoodie yang design sendiri tapi harga berpatutan. Mereka siap sediakan ukuran saiz baju yang bersesuaian dengan kita. 

custommy, print baju murah, print fabrik, design sendiri, rekaan sendiri, print baju,

Langkah Untuk Order

1. Pilih produk yang kita suka
2. Upload design sendiri
3. Buat Pembayaran 
4. Proses penghantaran (Maybank) -buat di maybank2u online tak sampai 5 minit dah pun siap! Mudah, senang dan cepat!

Jom Jana Pendapatan dengan jadi Dropship Custom.My

Custom.My ada menyediakan kerja yang sangat mudah, hanya promote barang sedia ada dan kita akan dapat komisen dari hasil pembelian customer. tak perlu keluarkan modal sikit pun. 

Info Lanjut

Hotline: 05 528 0854
Whatsapp: 013-484 5800
Waktu Operasi: Monday - Friday 9:00 AM - 6:00 PM
Alamat: No 46A, Hala Meru 11,Pusat Komersial Meru 2B,
30020 Ipoh, Perak, Malaysia.

3 comments

  1. Memang best kan Custom.MY ni sebab takda minimum order. Bolehlah buat baju geng travel kita nanti, kehkehkeh.

    ReplyDelete
  2. boleh order sini lah nanti. teringin jugak nak design baju sendiri! ahaha

    ReplyDelete