Marrybrown Egg-Stra Ong Burger | Burger Warna Pink?

Saturday, January 30, 2021

Marrybrown Egg-Stra Ong Burger | Burger Warna Pink? | Hai korang! Dah rasa belum Marrybrwon (MB) Egg-Stra Ong Burger? Wehhh sedap gila.. Maybe sebab busyra suka salted egg kot. hehe. Apa yang buatkan dia lain dari yang lain? Berbaloi ke tak dengan harganya? Eh bukan dapat diskaun ke untuk Chinese New Year?


marrybrown, burger pink marrybrown, food review, burger terbaru marrybrown, Marrybrown Egg-Stra Ong Burger


Yang lainnya tu roti dia... huiii lembut sangat. Even warnanya pelik pink-pink gitu.. Dulu pun MB pernah buat dah yang burger salted egg macam ni cuma sekarang mereka buat satu kelainan dengan rotinya.. For me lah harga yang mereka letak dah berbaloi dengan rasa kesedapan tu.. Tapii.. haaa ada tapi. haha, kalau letak lagi banyak salted egg tu lagi sodapp! RM15.00 untuk harga set burger (dapat air pink lemonade, fries dan burger pink)..


Untuk diskaun tu, ye memang ada tapi sangat limited. Kena buat pre-order dalam apps shopee pada 16 Januari 2021 / RM8.80 sahaja. Murah betol! tapi Busyra pun tak sempat nak grab. haha. Yang bestnya ia valid dari 18 Jan - 28 Feb 2021. Satu voucher untuk seorang pemilik akaun shopee sahaja. 


Eh susah lah nak cerita panjang-panjang dekat sini.. haha. Nahhh busyra bagi korang video. Boleh tengok dekat youtube busyra makan burger pink ni! Jangan lupa subscribe tau! heee




6 comments

  1. Excited nak cuba sebab roti burger dia pink. Lagi satu sebab salted eggs tu :)

    ReplyDelete
  2. nak try jugakkkk huwaaa tapi kena gi jitra hahaha

    ReplyDelete
  3. Wah pink..ni kalau kawan kak PC tau kes gemapk ni.

    ReplyDelete
  4. Ni yang buat rasa nak try juga. Hari tu try salted egg dia memang sedap.

    ReplyDelete