Main Game Zuma Legend di Solitaire.org teringat zaman dulu-dulu

Saturday, September 11, 2021


Main Game Zuma Legend di Solitaire.org teringat zaman dulu-dulu | Siapa tak kenal game Zuma memang tak legend la. haha! Semalam nak jadikan cerita busyra terjumpa satu laman website Solitaire.org.. Wehhh game dalam ni semua best-best.. tak sangka masih wujud lagi game yang mengimbau zaman kecil dulu.. Rindu nya nak jadi budak-budak balik. Masing-masing berebut nak main.


Dalam entri yang lepas busyra ada story juga pasal game online.. Rupanya ada lagi website lain yang dimana kita boleh main game tanpa ada iklan! nikmat betul.. Lepas tu boleh je nak main dekat memana pun.. laptop, komputer mahupun smartphone. Mudah sangat zaman sekarang. Di Solitaire.org ,korang tak perlu susah-susah nak download masuk ke phone.. just tekan je link dorang di google terus boleh main. tak da la berat phone korang tu kan..


Solitaire.org, game online paling best, game zuma ball, zuma legend, website main game best, game online apa yang best, sudoku, pacman game, mahjong,


Game Zuma Legend ni ada sampai 100 level tau.. kalau betul fokus main mesti boleh sampai level tu. Zaman dulu busyra akan lawan dengan akak busyra. hehe.. main sampai tak ingat dunia. Dapat unlock untuk next level tu rasa huii bestnya lah. Paling takut bila bola dah nak masuk dalam mulut lubang tu.. hahaha. selalunya bila sampai level tinggi mesti laju je bola tu gerak sebab tu kita kena cepat shoot..


Game ni je ke boleh main dalam website ni? Tak... di Solitaire.org ada bermacam jenis game yang korang boleh cuba. Antaranya adalah mahjong games, hidden object games, card games, connect 3 games, or fun online games.. Dalam kategori tu ada lagi subs kategori games. Eh susah la nak cakap sebab banyak sangat. hehe. Korang kena try sendiri baru tau best ke tak..


Solitaire.org, game online paling best, game zuma ball, zuma legend, website main game best, game online apa yang best, sudoku, pacman game, mahjong,


Ada lagi satu game yang busyra tertarik.. Sudoku Math!.. ini pun game yang mengimbau kenangan dulu.. Time busyra tingkatan 5, setiap kali kalau ada kelas math, cikgu akan bagi satu kertas setiap orang dan pastinya kertas tu adalah Sudoku. Selesaikan dan hantar pada dia pada next class.. bestnya sangat, masing-masing sibuk selesaikan. Kena guna pensil lah sebab kejap padam kejap tulis. hehe. but now tak perlu dah nak guna pensil bagai.. Just klik-klik je untuk selesaikan..


Game ni memang betul-betul menguji minda. Macam mana cara nak solve problem, cara kita berfikir dengan bijak.. bagus sangat.. Bukan setakat main sesaja tapi boleh uji minda juga dalam masa yang sama.. Website Solitaire.org memang betul-betul mengingatkan kita zaman kegemilangan dimana kita tak kan boleh kembali lagi dah. Game ni lah yang boleh imbau balik kisah sweet dulu-dulu. Dengan game boleh gaduh manja tau dengan kengkawan. haha!


Baru cuba main kemarin tapi dah banyak dah game yang busyra cuba.. Korang yang ada banyak masa dan maybe tengah stress ke sekarang ni try lah main di website Solitaire.org ..confirm boleh hilangkan kekusutan minda untuk seketika.. hehe. bukan kita ja boleh main. budak-budak pun boleh, tak ada masalah..


Have Fun korang!!

9 comments

  1. Sekali main zuma ni kalau dah terjebak tak buat kerja lain dah. Menghadap dia saja sampai lupa nak study masa tu. hahaha..dasyat penangan game zuma ni.
    Nanti nak membelek lah website solitaire tu. Best kalau main game tak ada iklan. Kalau tak, potong mood je kan.

    ReplyDelete
  2. Saya tak reti main sudoku, selalu salah letakkk hahaha.

    ReplyDelete
  3. Okayyy! For sure akan try main bila2 bosan

    ReplyDelete
  4. game suduko dan zuma ni antara game yang lagend juga , ccl lebih suka main game zuma berbanding suduko

    ReplyDelete
  5. Kalau pergi game platform begini mesti suka try sudoku tu HAHAHAH

    ReplyDelete
  6. Lamanya tak main game zuma. Hehehe.. memang legend game ni

    ReplyDelete
  7. haaa sudah, abes la melayan game lps ni. sdg kan coc yg bthn uninstall pon sy install balek 😂

    ReplyDelete