Guna Kalkulator Khas untuk buat kiraan saving sebulan - Bercuti ke Yogyakarta, Indonesia

Thursday, November 03, 2022

savingscalculator, cara simpan duit menabung, Kalkulator Khas,

Guna Kalkulator Khas untuk buat kiraan saving sebulan - Bercuti ke Yogyakarta, Indonesia | Aku pernah jejakkan kaki ke Indonesia tahun 2016, rasanya dah lama sangat dah.. Masa tu ada projek studio uitm ke Bali.. Macam semua tau la kan, Bali memang tak asing lagi dengan pecutian untuk orang yang baru kahwin.. haha.. memang sweet habis lah sapa yang bulan madu dekat sana!


Kali ni, aku terlintas nak share dengan korang satu website yang boleh buat pengiraan untuk kita yang nak buat saving.. Aku sendiri pun guna website ni untuk rujukan sebabnya ada plan untuk ke Yogyakarta kalau duit dah cukup.. masih dalam perancangan.. hehe. Kalau dapat ke sana tahun depan pun best jugak kan.. haha . hopefully duit cukup! Untuk pengetahuan korang, kalkulator khas ni bukan saja untuk buat kiraan nak bercuti tapi untuk pengiraan apa saja yang korang nak.. contohnya nak simpan duit pergi umrah, simpanan untuk anak-anak dan sebagainya..


savingscalculator, cara simpan duit menabung, Kalkulator Khas,

Korang boleh terus ke sini https://www.savingscalculator.org/ ..first time guna website ni pun akan rasa senang ja.. korang just masukkan jumlah yang nak saving, berapa tahun.. then terus dapat tau berapa jumlah yang nak kena simpan sebulan..


savingscalculator, cara simpan duit menabung, Kalkulator Khas,

Korang juga boleh buat kiraan goal untuk setiap bulan.. 

https://www.savingscalculator.org/goal/

savingscalculator, cara simpan duit menabung, Kalkulator Khas,

Mudah sangat nak guna wesbite ni kan.. tekan-tekan.. haaa siap dapat tau semua benda.. contohnya saving, goals, collage, retirement.. Jom korang saving sama-sama! keee nak join aku sekali ke Indonesia.. haha.. 

2 comments

  1. Bestnya dapat pergi Yogyakarta. Teringin nak pergi Pantai Timang ni. Tapi takut nak naik gondola tu..Hihi..
    Mudah kan ada savings calculator ni. Senang nak kira kira saving.

    ReplyDelete