Nasi Kandar Giling, Butterworth.. Rasa sedap sangat!

Nasi Kandar Giling, Butterworth, Nasi Kandar paling sedap di Penang, nasi kandar deen maju,

Nasi Kandar Giling, Butterworth.. Rasa sedap sangat! | Hai korang.. selama seminggu ada di Penang atas urusan kerja, boleh dikatakan hari-hari makan nasi kandar. bertukar-tukar kedai.. haha sampai dah muak.. tapi rupanya masih ada nasi kandar lagi sedap dari yang pernah makan.. Nasi Kandar Giling di Butterworth, Penang.. Rasa dia tuuuu fuhhh sedap! serius tak tipu.. korang wajib try kalau sampai disana.. Kedai dia buka seawal 11 pagi..


Nasi Kandar Giling, Butterworth, Nasi Kandar paling sedap di Penang, nasi kandar deen maju,

Nasi Kandar Giling, Butterworth, Nasi Kandar paling sedap di Penang, nasi kandar deen maju,

Nasi Kandar Giling, Butterworth, Nasi Kandar paling sedap di Penang, nasi kandar deen maju,

Sebelum ni memang tak pernah dengar nasi kandar giling.. rupanya famous jugak di Penang.. Orang Penang mesti tau kan? yela sebut je nasi kandar memang dah serasi dengan orang penang, anak mami.. haaa tak bau tangan kari memang bukan depa la kann.. 


Nasi Kandar Giling, Butterworth, Nasi Kandar paling sedap di Penang, nasi kandar deen maju,

Menu aku ambil sayur kacang panjang, kentang sambal, ayam madu dan kuah banjir.. time aku singgah situ tak ramai lagi orang sebab kedai pun baru buka.. mungkin aku customer pertama.. haha.. nasi kandar dia memang kena dengan tekak.. aku ambil nasi separuh pun dah kenyang.. harga untuk portion nasi tu RM11.00 .. aku rasa berbaloi sebab sedap!


Nasi Kandar Giling, Butterworth, Nasi Kandar paling sedap di Penang, nasi kandar deen maju,


Alamat: 12a, Lorong Telok Permai 1, Taman Telok Permai, 13050 Butterworth, Pulau Pinang

Waktu Operasi: Buka setiap hari (11.00 am - 11.00 pm)


Baca Sini: Makan Nasi Daun Pisang di BananaBro Alor Setar

5 Comments

  1. hari tu ada lalu depan kedai ni juga. nampaknya nak kena try la nanti ni..

    ReplyDelete
  2. dekat dgn rumah tpi tak pernah pi makan pun.. org AS jugak mai makan

    ReplyDelete
  3. Kira harga berpatutan juga tu. Kalau ke Penang tak sah pekena nasi kandaq tak kisah dimana pun. Nasi kandaq ni saya kurang gemar sikit sebab tak suka jenis banjir. Suka kalau tak banjir gitu. hehehe...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post