MAGGI TUMIS GORENG AYAM

Hai. selamat malam semua..

malam ni dinner maggi goreng ja. sedap wa cakap lu. hehe. *puji diri sendiri.. tapi aku kalau masak maggi jarang letak perencah maggi. lebih baik buat perencah sendiri. lagi sedap. maggi pedas baru best! tak pedas tak lengkap orang cakap. tengok je macam tak merah kan? ce rasa duluu... sebab tu ada jagung. jagung penyelamat keadaan. :d


jemput semua.. *maggi tak lengkap kalau tak letak bawang putih masa menumis. 

1 comment:

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-