PERNAH TAK KAU RASA KOSONG SATU HARI?

Assalamualaikum..

penah? setiap orang mesti pernah kan? rasa macam tak lengkap ja dalam satu hari tu. rasa nak nangis. rasa ada ja benda tak kena. apa pun kena selalu berdoa, mintak Allah sejukkan hati kita dan rasa bahagia. InshaAllah..
motip sangat gambar makanan. hehe. mungkin rasa kosong perut kot kan? -_- gud nite~

4 comments:

  1. kdg2 pernah rasa serba tak kena..
    ntah kenapa la ngn diri sendiri ni.. hehe

    ReplyDelete
  2. kadang2 pernah juga rasa kosong ni... hehehe gambar makan tu.... Kemain!

    ReplyDelete
  3. kadang2 pernah juga rasa kosong ni... hehehe gambar makan tu.... Kemain!

    ReplyDelete
  4. pernah je.sebab tu kena sentiasa meyibukan diri dengan kerja² :)

    ReplyDelete

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-