SETIAP PERTEMUAN PASTI ADA KENANGAN - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Tuesday, February 02, 2016

SETIAP PERTEMUAN PASTI ADA KENANGAN

Hai, 

hari ni dating lagi dengan kawan sekolah. terasa muda lagi. hehe. seronok sebenarnya berkawan dengan orang yang sekepala ni. tak da la diam ja time keluar. ambil angin tenangkan fikiran yang semakin pulih.. haha. alhamdulillah, Tuhan masih dan izinkan kami berjumpa. tanpa izinNya, kami tak kan berkumpul macam ni. feeling2 ambil angin dulu. hehe





dah penat berwelfie. kita makan pulak. tak kisah la emosi perempuan macam mana sekali pun, yang penting makannnn. makan tu penting. haha





muak lerr makan banyak2. tadi lapar sangat.


ada masa, jodoh kita jumpa lagi ye. seronok dapat borak sama2. 

 aku kongsi rasa gembira di sini. :) btw tq sebab habiskan masa korang untuk membaca entri ini.

1 comment:

  1. Seronok jumpa kawan2 sekolah, jalan2.. paling best makan2 ..hehhe

    ReplyDelete

Copyright © 2010 Busyra Takiyudin All Right Reserved