Bercinta dengan orang tua tapi smart bergaya??

Hai..



serius best cerita ni. sebab lain sikit dari cerita sebelum2 ni di slot akasia tv3. selalunya asyik bercinta dengan orang muda sado hensem ja kan. tapi kali ni dah duda ada dua anak lagi uolss. tapi still hensem. memang tak miss la aku tengok cerita ni sebabkan heronya zamarul hisyam. haha. kay bai!


2 comments:

  1. hehehe sekali sekala tgk citer sinopsis lain best gak..

    ReplyDelete
  2. Tu la.. Baca sinopsis cam best.. Tapi asyik lupa je nak tgk..

    ReplyDelete

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang ada di laman ini adalah dari tuan blog sendiri. Ia tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemilik asalnya. Sebarang print screen terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan blog sendiri. Pendapat tuan blog tidak semestinya kekal. Terima Kasih..

-Busyra Takiyudin-