Tempahan Bunting 2' x 5' -Semperit dan Ketupat

Monday, June 19, 2017

Hai..


Alhamdulillah, baru-baru ni ada yang order bunting 2' x 5' untuk bisnes raya katanya.. tapi lepas raya pun still boleh guna lagi sebab bunting ni tahan lama, bukan untuk guna dalam jangka masa yang pendek.. tapi guna la berbulan2 pun.. Rezeki bulan puasa, dengan sekali design customer suka dan tak banyak yang nak ditukar, just tukar jenis font saja.. customer ni order 2 bunting dan 400 pieces namecard.. enjoy sebenarnya dapat design yang berkaitan dengan makanan.. bulan2 puasa ni tengok pulak gambar makanan.. tergugat beb! hehe.. okay, jom kita tengok designnya. gambar banner yang dah siap aku tak sempat nak snap.. lagi pun sebab saiz yang besar kan. malas la nak bentang sebentang luas lautan tu.. hehe


Design Bunting Semperit Susu


Design Bunting Ketupat Daun Palas


Bagi sesiapa yang ada bisnes, tak kisah la bisnes makanan ke apa ke, jangan lupa buat bunting ataupun banner ye.. sebabnya ini adalah salah satu marketing dalam bisnes jualan.. cuba korang bayangkan kalau banner tak ada depan kedai, mesti kedai macam kusam je kan.. dan kurang tarikan orang ramai.. tapi if ada banner tu baru la macam.. "wahhh jom la try masuk kedai ni".. banner ni boleh saja diletakkan di depan lot kedai ataupun kalau korang berniaga gerai tepi jalan lagilah disyorkan untuk buat..

harga macam mana? aku bagi harga murah2 saja. kalau nak order ataupun nak tau harga boleh pm di facebook aku ataupun whatsapp di 0146729316.. no ni hanya available untuk whatsapp saja k.. call atau mesej tak boleh.. sebab aku guna 2 no.. nak design macam mana pun boleh.. dan aku tak cas harga design ye.. design free saja. aku cuma ambil harga untuk printing banner dan kalau kena pos, semestinya la harga postage..

InshaAllah nanti aku akan update dari semasa ke semasa ye design2 yang telah disiapkan.. aku bukan saja ambil tempahan banner/bunting.. tapi if korang nak order kad kahwin, flyers, namecard, sticker, pvc counter.. semua boleh.. just bagi detail saja.. :)

9 comments

  1. betul tu.. banner merupakan salah satu marketing penting dalam bisnes ^^

    http://www.syahirahvaliant.com/2017/06/pencarian-sponsor-giveaway-nurul-friends.html

    ReplyDelete
  2. seorang yang sangat kreatif..dan hasi kerja profesional..

    keep it up..

    ReplyDelete
  3. busyra keja as designer ye..

    ReplyDelete
  4. tahniah..semoga Busyra dimurahkan rezeki
    https://umifuzy.blogspot.my/

    ReplyDelete
  5. wahhh,...lawa design bunting tu. Semoga murah rezeki selalu sis

    ReplyDelete
  6. Macam nak order flyers.tp bajet tak berapa ada lagi. Nti nak order akk roger2 busyra.

    Btw.selamat hari raya maaf zahir batin!

    ReplyDelete
  7. beuatiful dear..org pandai design ni memang kreatif..moga murah rezeki lagi dear...suksess selalu..i love reading about woman always success what they do..u r the one also..good luck babe..

    ReplyDelete
  8. Wahh semoga bisnes maju busyra ... kreatif busyra ni... ..selamat hari raya maaf zahir batin lama x singgah sini...

    ReplyDelete