NATURE PHOTOGRAPHY | SNAP GAMBAR BUNGA MENGGUNAKAN SAMSUNG GALAXY A7 - BUSYRA TAKIYUDIN

Latest

Wednesday, January 24, 2018

NATURE PHOTOGRAPHY | SNAP GAMBAR BUNGA MENGGUNAKAN SAMSUNG GALAXY A7

naturephotography, samsunggalaxyA7, natural, gambarbunga,

NATURE PHOTOGRAPHY | SNAP GAMBAR BUNGA MENGGUNAKAN SAMSUNG GALAXY A7 | Busyra bukan seorang yang pro dalam ambil gambar.. tapi busyra suka sangat ambil gambar alam semulajadi, apa yang ada disekeliling. tak kisah la apa pun asalkan pemandangan ciptaan Tuhan.. busyra dah lama sebenarnya guna samsung galaxy A7, masih tak mampu nak beli iponggg.. haha. tak da la, pakai lah phone apa pun kan asalkan kamera nya cantik.. sudah memadai..

Dekat bawah ni ada 3 gambar yang busyra ambil.. masih belum sharp lagi fokus pada gambar. yang pro bab photography mohon jangan kecam.. hehe. saya budak baru belajar dan hanya suka-suka ambil gambar. kalau nak pandai kena masuk kelas baru lah pro. 

naturephotography, samsunggalaxyA7, natural, gambarbunga,

naturephotography, samsunggalaxyA7, natural, gambarbunga,

naturephotography, samsunggalaxyA7, natural, gambarbunga,

InshaAllah nanti busyra kongsikan lagi keindahan alam semulajadi :)

10 comments:

  1. guna hp pn dh mcm dslr skarang kn..canggih hp skarang

    ReplyDelete
  2. Pehhhh, cun gila gambar. Gigih google spec Samsung A7 patut la cun, harga pun cun maghai 😭

    ReplyDelete
  3. cantik..skrg ni paling top huawei..hehe..selepas iphone untuk gambar yg cantik..

    ReplyDelete
  4. a7 mmg terbaik kamera dia. 😊

    ReplyDelete
  5. Family kak ana family samsung. Beli hp lain nanti akhirnya balik pada samsung. Gambar2 dia semua cantik2

    ReplyDelete
  6. kualiti camero fon yg lok ,,gambar pun cantik dan jelas

    ReplyDelete
  7. Hat bunga pink tu lawa...Hihihi Mai suka ambil gambar kucing dan awan :)

    ReplyDelete

Copyright © 2012 Busyra Takiyudin All Right Reserved