Terlepas 3 Job dari luar negara disebabkan tak semak email

Thursday, January 12, 2023

job dari intellifluence, cara dapat job blogger, job blogger jana side income, cara konsisten tulis blog,

Terlepas 3 Job dari luar negara disebabkan tak semak email | Hai korang.. tajuk harini boleh hilang mood woo.. haha.. Siapa suruh tak selalu alert dengan email kann.. haa diri sendiri yang salah, diri sendiri yang sendu.. yela mana tak nya, blog ni lah side income aku. 


Even dah banyak melabur dengan blog. Tapi pulangan yang blog bagi dekat aku pun dah berbaloi. Just nak share dengan korang. sebab tak nak sendu sorang-sorang. haha.. Job yang aku dapat mostly tahun lepas bulan 12.. Bulan 1 baru aku tergerak nak check email. Disebabkan email yang aku buat tu adalah email baru, sebab tu jarang check..


job dari intellifluence, cara dapat job blogger, job blogger jana side income, cara konsisten tulis blog,

itsmebusyra.work adalah email yang aku buat khususnya untuk job blogger. Jadi aku tak ada la pening sangat nak asingkan job dari blog. Mudahkan aku nak reply email. Selain dari job Intellifluence, job yang datang dari email pun mendatangkan hasil.. Korang blogger tapi tak kenal lagi apa itu Intellifluence? Meh baca SINI ..


Korang boleh dapat job yang lumayan di sana.. trusted website. Aku jana income disana lebih kurang 700-800 USD.. tapi pastikan blog korang usia setahun keatas.. InshaAllah korang boleh jana income disana.. Ramai dah blogger yang dapat job dari website ni.. 


job dari intellifluence, cara dapat job blogger, job blogger jana side income, cara konsisten tulis blog,

Aku yakin rezeki tak pernah salah alamat.. Sebenarnya ada 4 job yang aku dapat.. Satu dari dorang dah pun reply even sebulan baru aku reply.. eshhh teruknya aku. nak keja ke tak nak. main-main! please selalu alert lepas ni.. huhu.

Tak semua blogger yang jadikan blog sebagai side income.. Ada juga yang jadikan blog sebagai medium utama dalam kerjaya.. Aku sangat adore dengan blogger macam ni.. Aku doakan korang sentiasa dimurahkan rezeki..


Untuk blogger yang tak pernah jemu komen di blog aku, tanpa aku balas kunjungan korang.. aku sangat appreciate.. Aku bukan tak akan balas langsung tau. Cuma tunggu masa untuk aku marathon terus.. dan lagi satu, blogger yang letakkan aku di bloglist korang.. Thank youuu sangat. aku nampak dan sumpah terharu..


3 comments

  1. Sama laa kita. Pernah jugak terlepas tengok emel macam tu. Frust laa jugak rasa kalau jadi macam tu. Hehe tapi nak buat macam mana. Silap sendiri kan..

    ReplyDelete
  2. wahh trusted ea yg ni? nanti nak try usha jugak la. mana tahu rezeki 2023 kan.

    ReplyDelete
  3. Heheheh kita pun pernah jadi camni. Nak wat macamana tak sempat nak check

    ReplyDelete